Gå til innhold

Trenger en flatskjerm (gjerne litt defekt)

TBJ

Anbefalte innlegg

Beklager hvis jeg poster i feil kategori, men jeg fant ingen bedre...

Jeg skal ha en server i en trang bod der jeg dessverre ikke får plass til en standard CRT skjerm.

Derfor er jeg på jakt etter en LCD skjerm.

Denne skjermen kommer så og si aldri til å være i bruk, så derfor synes jeg det er teit å bruke mye penger på det.

Derfor lurer jeg på om noen vet hvor man kan få tak i LCD skjermer som er delvis defetkt, gratis eller til en veldig billig penge.

Av erfaring trenger jeg kun å se på denne skjermen kanskje én gang i året, så da er det ett fett om deler av skjermen er ødelagt eller farger borte.

Håper noen kan gi meg noen tips.

Hva med verksteder som driver med skjermer?

(jeg vet desverre ikke om noen, men håper noen andre vet om noen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye er du villig til å betale?

8832057[/snapback]

Max. 200,-

Det er først og fremst en defekt skjerm som noe skal kaste, jeg først og fremst er ute etter.

Defekt, som i "fremdeles kan se litt på skjermen"

Fant ingenting i de linkene over.

Håper noen vet om verksteder som jeg kan prøve

Endret av TBJ
Lenke til kommentar
Hvor mye er du villig til å betale?

8832057[/snapback]

Max. 200,-

Det er først og fremst en defekt skjerm som noe skal kaste, jeg først og fremst er ute etter.

Defekt, som i "fremdeles kan se litt på skjermen"

Fant ingenting i de linkene over.

Håper noen vet om verksteder som jeg kan prøve

8833036[/snapback]

Du kan jo alltid prøve deg på el-retur fra El-kjøp e.l.

Defekte varer havner oftest der.

Med en dose tålmodighet og litt flaks burde du ha en god mulighet for finne noe som passer for deg.

Vi som digger EL-retur!

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare koble til en skjerm når du trenger det da? hvis det er kun ca. en gang i året du skal gjøre noe på servern så burde det vel ikke være et problem å koble til en skjerm i ny og ne? :)

8836845[/snapback]

Jeg kunne jo det, men den eneste skjermen jeg har er en 19" tung CTR skjerm som da må bæres 3 etasjer og ut 10 meter. Nei takk

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare koble til en skjerm når du trenger det da? hvis det er kun ca. en gang i året du skal gjøre noe på servern så burde det vel ikke være et problem å koble til en skjerm i ny og ne? :)

8836845[/snapback]

Jeg kunne jo det, men den eneste skjermen jeg har er en 19" tung CTR skjerm som da må bæres 3 etasjer og ut 10 meter. Nei takk

8837957[/snapback]

Lol, jeg hadde en sånn for en stund siden. 20" eller 19". Hadde den med på TG et år, fikk masse kjeft fordi jeg tok opp all plassen :p.

Men ot. Som nevnt er din beste sjangse å smøre deg med tolmodighet og sjekke ut miljøstasjoner der man leverer dataskrotet sitt og el-retur steder.

Hvis du finner det riktige stedet så kan man finne mye fint der har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...