Gå til innhold

Trailer: World in Conflict #2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synest grafikken er fin jeg. Finfin video. Musikken skapte herlig stemning.

Er dette et Online spill? Følger det med en singleplayer historie. Hvor mange kan spille på samme kartet samtidig? 2 eller flere?

Hvordan styrer du enheter? Kan en velge ut en og en soldat eller fungerer de i grupper?

De videoene jeg har sett til nå er fine men de forklarer svært lite om gameplayet synest jeg.

Sitter igjen med så mange spørsmål.

Lenke til kommentar

Ahahahaha, trodde aldri jeg kunne forbinde DEN sangen med krig! Fantastisk video!

Gleder meg fælt til dette spillet!

Enaste problemet jeg har er at ALT skal sveie i luften....tre, gress osv....har aldri sett gress sveie i luften, det er ikke silke.

Samme med trer. De sveier ikke så lett som i spill.

Er litt kvalmt egentlig.

Endret av nosync
Lenke til kommentar
Grafikken var ikke noe å skryte av...

8833021[/snapback]

Grafikken er Ok, men enkelte effekter i spillet er veldig bra grafisk sett, har ikke sett noe så bra på andre spilll enda hvertfall.

Er dette et Online spill? Følger det med en singleplayer historie. Hvor mange kan spille på samme kartet samtidig? 2 eller flere?

Hvordan styrer du enheter? Kan en velge ut en og en soldat eller fungerer de i grupper?

8834504[/snapback]

Jepp, og jepp. Antallet på et kart hittil er 8 mener jeg, men spillet er enda i beta-stadie så alt kan vel endres etterhvert. Har kun testet med kjøretøy, og der kan man fint velge f.eks et kjøretøy, eller flere.

Jeg har fått en følelse av Red Alert (1), blandet litt med BF2, og liker uten tvil det jeg ser. Lydeffektene, stemmene etc er akkurat som å høre Red Alert 1, og det gir god retrofølelse. Skulle tro de hadde basert seg på det og puttet på 3d navigasjonsmuligheter etc.

Ahahahaha, trodde aldri jeg kunne forbinde DEN sangen med krig! Fantastisk video!

Gleder meg fælt til dette spillet!

Enaste problemet jeg har er at ALT skal sveie i luften....tre, gress osv....har aldri sett gress sveie i luften, det er ikke silke.

Samme med trer. De sveier ikke så lett som i spill.

Er litt kvalmt egentlig.

8839445[/snapback]

Har du ikke sett slikt sveie bor du på et sted med for lite vind.

Hint: En a-bombe får veldig mye til å sveie, om ikke annet så bare sjokkbølgene fra den. :)

Lenke til kommentar
Har du ikke sett slikt sveie bor du på et sted med for lite vind.

Hint: En a-bombe får veldig mye til å sveie, om ikke annet så bare sjokkbølgene fra den. :)

8839476[/snapback]

Jeg bor på landet med sjø eiendom, så naturens bevegelser ser jeg dagelig.

Jeg bare sier at det er så unaturlig at HELE treet skal sveie, til og med stammen! Det skal full storm for å få det til. Det er som regel bare de uttre greinene som vifter litt.

Samme gjelder gresset....hvis det "blåser" som du sier da burde jo også støvet fra kjøretøyene også blitt tatt av den? Noe den ikke gjør...

Det ser bare dumt ut i mine øyne, og svært unaturlig.

PS

A-Bomben er jo en "Game Stopper" og å få mangen av dem innen et kamp er tvilsomt. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

PS

A-Bomben er jo en "Game Stopper" og å få mangen av dem innen et kamp er tvilsomt.  :thumbup:

nei, ikke egentlig. under min tid i betaen så jeg kamper hvor opp til 6-7 atombomber ble brukt.

8mot8 ja. Men jeg lurer på hva de gjør for å få 1on1 og 2on2 til å bli litt mer underholdene, for det er tross alt ikke så morsomt når hver side bare har en type enheter.

8969082[/snapback]

de jobber på noe som heter FPM (few player mode) laget spesielt for 1v1 og 2v2. dert har man masse reinforcements points og tilgang på alle enhetene i spilletet. 1v1 er absolutt ikke spillets store styrke, men som altid er det jo viktig å ha det med som den ultimate testen av skill.

Lenke til kommentar

Regnet Abomber i alphaen og, men de skulle muligens gjøre den dyrere før spillet kommer ut, sa de da.

Ja. Det er absolutt 8vs8 som lager de morsomste matchene, men jeg tror ikke det er det som kommer til å bli spilt mest online, og iallefall ikke i konkuranser. Godt å høre de har noe på gang iallefall.

Noen som vet når det blir open (om)?

Never mind, der var det en artikkel på gamer.no om det :phttp://gamer.no/nyhet/pc/world_in_conflict..._for_alle/40903

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Ja. Det er absolutt 8vs8 som lager de morsomste matchene, men jeg tror ikke det er det som kommer til å bli spilt mest online, og iallefall ikke i konkuranser. Godt å høre de har noe på gang iallefall.

8986477[/snapback]

ikke si det. Sierra satser enormt på at WiC skal bli et populert turneringspill.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...