Neddo Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Tenke og kjøpe meg paintpall gevær no og sikker litt anna små utstyr. Og eg lurte på om det var noken som visste om noken bra nettbutikker her. Helst i Norge. (skal ha nytt utstyr ikkje brukt) Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=581080&hl= Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Lure på og kjøpe meg denne "Tippman X7" noke ein burde kjøpe ekstra til våpene Endret 11. juni 2007 av Neddo Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Lure på og kjøpe meg denne "Tippman X7" noke ein burde kjøpe ekstra til våpene 8831794[/snapback] har du spilt noe serlig paintball da? selv anbefaler jeg at du kjøper en 98, har ikke efaring med x7 men hvist du ikke er kjend med sporten ville jeg ikke brukt så mye penger med en gang. 98/c er en strålene markør, er også veldig billig, blir super hvist du kjøper et løp til 500+, du kan også "oppgradere" det så det ser finere ut. www.westsport.no - selger noe billige markører Endret 11. juni 2007 av Ljå Lenke til kommentar
Lutador Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Noen som vet om noen bra sider i utlandet som sender til norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå