Samegerilja Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Noen som er kommet opp i 3Eng muntlig eksamen? Har dere fått vite tema? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg skal ha muntlig 3EN i morgen. Har fått temaet "current affairs". Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Oooh, tror jeg trekkes i Engelsk på fredag Endret 11. juni 2007 av Samegerilja Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Current affairs, kordan fagstoff er det? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Saker som er aktuelle i media i dag, i england og usa da. Altså stort sett hva som helst du finner på amerikanske og britiske nettaviser o.l. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Viderefører denne tråden, da den sågar kan sammenslåes: Når det gjelder muntlig eksamen på første året videregående: Teller den karakteren du får der inn i standpunkten, eller blir den bare en frittstående karakter uten at det har innvirkning standpunkten ? Er forresten noen som har hatt engelsk eksamen muntlig og kan dele noen erfaringer? Selv er jeg ganske ustabil i engelsk, og lurte derfor også om noen har noe tips dersom man ikke behersker så godt å snakke engelsk - men til alt overmål kom opp i det... Personlig fikk jeg emne "conflics", i tillegg som det tilrås å lese ett lass med litterer tekster du så å si må kunne og kan bli spurt om. Evig takknemlig for svar! Endret 11. juni 2007 av Ituca Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg fikk temaet: Friendship! Skal definere ordet, og fortelle om ulike venner o.l Spørredelen blir nok fra tekster i boka, og boka jeg leste selv før i år. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Viderefører denne tråden, da den sågar kan sammenslåes: Når det gjelder muntlig eksamen på første året videregående: Teller den karakteren du får der inn i standpunkten, eller blir den bare en frittstående karakter uten at det har innvirkning standpunkten ? Er forresten noen som har hatt engelsk eksamen muntlig og kan dele noen erfaringer? Selv er jeg ganske ustabil i engelsk, og lurte derfor også om noen har noe tips dersom man ikke behersker så godt å snakke engelsk - men til alt overmål kom opp i det... Personlig fikk jeg emne "conflics", i tillegg som det tilrås å lese ett lass med litterer tekster du så å si må kunne og kan bli spurt om. Evig takknemlig for svar! 8833711[/snapback] Vell nu har ikke jeg hatt Engelsk muntlig i Grunnkurset, men antar at den teller noe. Selfølgelig er det ikke "alvorlig" siden du ikke e avsluttende elev. Men tror den teller på standpunkten. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Først: Takk for svar Engelsk er avgangsfag på 1. klasse på videregående (iallfall der jeg går...). Tar gjerne imot flere svar o.l. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Okey, ja du har ikke valgt Engelsk som valgfag til VKI. Lykke til med den muntlige eksamen Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Fikk vite i går hvilken tema vi fikk til Engelsk muntlig eksamen på tirsdag. Oppgave: American values and the American dream Tenkte å nevne American revolution - Decleration of Indepence - Articles of confederation - The Bill of rights (10 amandments) sier bare noen få av dem. Noen som har noen forslag til hva mer jeg burde ha med meg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå