Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Muntlig Eksamen Engelsk 3Eng

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viderefører denne tråden, da den sågar kan sammenslåes:

Når det gjelder muntlig eksamen på første året videregående: Teller den karakteren du får der inn i standpunkten, eller blir den bare en frittstående karakter uten at det har innvirkning standpunkten ? Er forresten noen som har hatt engelsk eksamen muntlig og kan dele noen erfaringer? Selv er jeg ganske ustabil i engelsk, og lurte derfor også om noen har noe tips dersom man ikke behersker så godt å snakke engelsk - men til alt overmål kom opp i det... Personlig fikk jeg emne "conflics", i tillegg som det tilrås å lese ett lass med litterer tekster du så å si må kunne og kan bli spurt om.

Evig takknemlig for svar!

Endret av Ituca
Lenke til kommentar
Viderefører denne tråden, da den sågar kan sammenslåes:

Når det gjelder muntlig eksamen på første året videregående:  Teller den karakteren du får der inn i standpunkten, eller blir den bare en frittstående karakter uten at det har innvirkning standpunkten ?  Er forresten noen som har hatt engelsk eksamen muntlig og kan dele noen erfaringer?  Selv er jeg ganske ustabil i engelsk, og lurte derfor også om noen har noe tips dersom man ikke behersker så godt å snakke engelsk - men til alt overmål kom opp i det...  Personlig fikk jeg emne "conflics", i tillegg som det tilrås å lese ett lass med litterer tekster du så å si må kunne og kan bli spurt om.

Evig takknemlig for svar!

8833711[/snapback]

Vell nu har ikke jeg hatt Engelsk muntlig i Grunnkurset, men antar at den teller noe. Selfølgelig er det ikke "alvorlig" siden du ikke e avsluttende elev. Men tror den teller på standpunkten.

Lenke til kommentar

Fikk vite i går hvilken tema vi fikk til Engelsk muntlig eksamen på tirsdag.

Oppgave: American values and the American dream

Tenkte å nevne American revolution - Decleration of Indepence - Articles of confederation - The Bill of rights (10 amandments) sier bare noen få av dem.

Noen som har noen forslag til hva mer jeg burde ha med meg ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...