Litraphy Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Med fare for å virke tvilsom her nå, så hørte jeg mye om en populær mote blant gutta når jeg sist var i California for et par uker siden; nemlig å gå kommando. Altså, uten noen form for undertøy I følge mine kamerater der borte så var visst dette noe veldig mange gjorde, og jentene digget det tydeligvis. Så til spørsmålet og diskusjonsemnet; Hva syntes folk om dette her i gamlelandet? Spesielt lurer jeg på hva jentene her inne syntes om dette? Kan også forøvrig nevne at jeg har gjort det selv en gang i blant i visse anledninger, men ikke noe jeg gjør til vanlig, langt i fra. Endret 11. juni 2007 av DavidH Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Hva betyr det å gå kommando? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Hva betyr det å gå kommando? 8831702[/snapback] Uten undertøy av noe slag Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Hva betyr det å gå kommando? 8831702[/snapback] Uten undertøy av noe slag 8831710[/snapback] Det må jo være jævelig og uhygenisk xD Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Det må jo være jævelig og uhygenisk xD Uhygenisk? Er vel værre med en svett bokser som stenger alt inne? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Det er jo derfor bokseren er der.. Stenge svette og fordervelse inne. Hvis ikke kommer jo allt i buksa. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Hvis ikke kommer jo allt i buksa. Du slipper hvertfall slapp pung ^^ Og det er absolutt ikke værre enn å bytte bukse en gang daglig Lenke til kommentar
jammi Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 æsj! (trengs ikke flere ord!) Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg gjør det nå faktisk. Digg nok det, så lenge det er badebukse eller fotballshorts. Hvis det er noe vanlig er det jo glidelåser og gudvethva som kan være slemme med tissenmannen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Badebukse/shorts er jo ikke noe ille og gå i uten undertøy da. Selv bruker jeg ofte boxer under badeshorts, av den enkle grunn at den har en tendens til og gli ned etter litt dykking og hopping uten boxer Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Badebukse/shorts er jo ikke noe ille og gå i uten undertøy da.Selv bruker jeg ofte boxer under badeshorts, av den enkle grunn at den har en tendens til og gli ned etter litt dykking og hopping uten boxer 8835003[/snapback] Annskaff deg tråd i shortsen du kan stramme. Da slipper du det problemet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Annskaff deg tråd i shortsen du kan stramme. Da slipper du det problemet. Liker boxer under Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Hvis ikke kommer jo allt i buksa. Du slipper hvertfall slapp pung ^^ Og det er absolutt ikke værre enn å bytte bukse en gang daglig 8834246[/snapback] Hva tror du er best? Å vaske en boxer hver dag? eller en Bukse hver dag? Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Hvis dette er tilfeller håper jeg virkelig ikke de "sægger" av noen slag. Plutselig blir hele California rørleggerisert :!: Sikker veldig behagelig en varm sommerdag, skal prøves. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) .... Endret 2. april 2009 av Jokkulf Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Du slipper hvertfall slapp pung ^^ Og det er absolutt ikke værre enn å bytte bukse en gang daglig Hva tror du er best? Å vaske en boxer hver dag? eller en Bukse hver dag? Lakus got owned Ikke nødvendigvis. Ettersom en bukse er en del større, og hvis du da tar vasken for hånd, får du mer trening i og vaske klær for hånd. Og du slipper og ta direkte på delene av tøyet som har vært rundt "brunkransen" hvis du er kresen på slikt Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Det var et utrolig dårlig argument. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Lett det gnager litt da, spørs litt på buksen og sånt. Men i noen kjoler og tettsittende skjørt er det penere uten undertøy. Slipper stygge stringmerker. Jeg foretrekker undertøy, men det er vel mer fordi det er en vanesak. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du slipper hvertfall slapp pung ^^ Og det er absolutt ikke værre enn å bytte bukse en gang daglig Hva tror du er best? Å vaske en boxer hver dag? eller en Bukse hver dag? Lakus got owned Ikke nødvendigvis. Ettersom en bukse er en del større, og hvis du da tar vasken for hånd, får du mer trening i og vaske klær for hånd. Og du slipper og ta direkte på delene av tøyet som har vært rundt "brunkransen" hvis du er kresen på slikt 8836466[/snapback] Ey, om du så føler får å gå uten boxer! Så gjør det, bare sier at det er nok en fordel med undertøy av noe slag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå