DJViking Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Mitt webprosjekt vil ikke automatisk legge ved Hibernate.jar ved deploy selv om den er lagt til i classpath. Tilknyttet webprosjektet har jeg et EAR-prosjekt som kjøres på WebSphere. EAR-prosjektet kjører og hotdeployer webprosjektet. Noen som har støtt borti dette problemet? For å få mitt webprosjekt til å kjøre hver gang jeg gjør en kodeforandring er jeg nødt til å kjøre Maven2 for å generere en WAR fil. Med denne blir hibernate lagt til. Deretter må jeg installere denne manuelt under WebSphere og så starte den. Dette kan bli veldig tungvint og kaster bort mye tid når jeg hele tiden skal teste ny kode. Edit: Selv om jeg legger biblioteken i WEB-INF/lib blir de ikke tatt med. Endret 14. juni 2007 av DJViking Lenke til kommentar
___ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det kan virke på meg som om du har et slitsomt utviklings/testmiljø. Selv kjører jeg MyEclipse mot Weblogic og Tomcat, og har aldri vært mer fornøyd. Maven2 kasta jeg ut av vinduet i fjor. Werner Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har du prøvd Jetty-pluginen til Maven 2? Alt du trenger for å teste kodeendringer da er mvn jetty:run. Med denne kommandoen vil du også kunne endre på bilder/css/templates og se endringene i nettleseren uten å restarte Jetty. http://jetty.mortbay.org/maven-plugin/index.html Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Det virket som at MANIFEST.MF var tom. Dermed ble ikke bibliotekene som lå i WEB-INF/lib tatt med ved hotdeploy i RAD(Eclipse), selv om de lå i classpathfilen. Fikk det iorden ved å oppføre dem i manifestfilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå