Wibla Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Endelig bestemt meg for nytt kabinett nå, ATX kabinettet fra 1997 skal pensjoneres, etter gudene vet hvor mange innmat-utskiftninger... Blitt drittlei av at det er skranglete, lite praktisk og bråker... Ting som skal handles inn: Antec P182 Corsair HX520W Thermalright Ultra-120 (med Nexus 120mm vifte) Zalman VF-900CU (VGA-kjøler) Nexus vifter (120mm / 1000rpm) Viftekontroller Utstyr jeg har allerede, som skal i kassa: Intel C2D E6600 Asus P5W DH Deluxe Geil Ultra PC6400 (2GB) 2x Seagate, 1x Samsung disk .. Satser på å få bygget maskina sånn at den er mest mulig lydløs, men fremdeles med ok kjøling. Håper å få mer stabil maskin under spilling også, da det nåværende oppsettet ikke gir skjermkortet noe særlig kjøling - søstern klager over at guildwars kræsjer, har dog ikke merka noe i BF2(142) Prislappen på hele moroa blir vel rundt 3500kr inkl frakt, med kabinett, psu og vgakjøler bestilt fra SHG, og vifter og cpukjøler handlet fra netshop. Regner med å måtte modde bittelitt for å få kablene til å gå akkurat dit jeg vil, men hva er det man har dremel til? Endret 11. juni 2007 av Wibla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå