Andyax Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Dra ut i verdensrommet og finne en ny planet som det er mulig å bo på. Lande med romskipet mitt der og utforske planeten. Jorda begynner å bli for kjedelig... Endret 18. juni 2007 av Andyax Lenke til kommentar
Piken med sviket Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Å bety noe for noen. Å bli husket selv når jeg ikke lengre er. Og å oppleve annet enn enveiskjærlighet Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Yrkesmessig er det to ting jeg vil i fremtiden: - Fortsette etter endt fagprøve med IKT-jobb, kanskje litt mer skole først. - Hoppe helt av IKT, og begynne som biljournalist. Gjerne i Top Gear (Magazine eller TV-utgaven). Personlig vil jeg stifte en familie etter hvert, men i første omgang finne en kjæreste. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Noen å dele livet med, en som elsker meg for slik den jeg er og gjør meg lykkelig. Edit: Kom på en annen ting i ettertid. Evnen til å endre fortida. Mye som må fikses der gitt. Endret 18. juni 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Finne kjærligheten og få 2,7 unger. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Gjeldsfritt hus og silvia i garagen. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 tja, flere drømmer Drømmer om å kunne stoppe tiden og skru den tilbake hvis jeg måtte. Herregud så mye shit man kan finne på da! Dra ut i verdensrommet til en annen planet Bli rockestjerne Bli rik og rett og slett nyte livet til det ender og selvsagt nyte det med kjærligheten og barn.. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 største drømmen må vell være å bli formula 1 sjåfør eller jagerpilot selvom begge de to drømmene er så og si uoppnålige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå