medlem-82104 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei! Jeg har to anlegg, et jeg bruker inne, og et som står permanent ute (under tak selvfølgelig ). Det er alltid litt knotete å drive og koble om kabler hver eneste gang jeg skal bytte om høyttalere, og forsterkeren min har bare utgang for et par høyttalere! Jeg lurer på om jeg kan få tak i en slags bryter, for å bytte mellom hvilke høyttalere jeg kan bruke? Så ved å trykke på denne knappen, så bytter jeg om på hvilke høyttalere som spiller? Noen som vet hvor jeg får tak i, eventuelt hva dette heter? Andak Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Vet ikke om akkurat det finnes, men er ikke umulig. Hvis ikke kan du kjøpe en forsterker med A og B høyttalere. Hvor man kan koble til 2 par med høyttalere og velge på fronten av forsterkeren hvilke eller om begge skal brukes. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Ja jeg vet hva du mener... men litt sløs å kjøpe en ny forsterker når jeg allerede har en fra før av, som holder i massevis. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det finnes slike velgere ja, og de burde ikke koste så mye. http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0...247%20&cart_id= Pass på at frakten fra ljudia er litt, så se kanskje på biltema og clas ohlson først... Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Det finnes slike velgere ja, og de burde ikke koste så mye. http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0...247%20&cart_id= Pass på at frakten fra ljudia er litt, så se kanskje på biltema og clas ohlson først... 8831594[/snapback] Strålende :!: Akkurat det jeg var på jakt etter Tusen takk skal du ha jalejale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå