skn1974 Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hei Jeg har nå store problemer. Jeg får beskjed om at maskinen ikke finner blant annet systray.exe, loadqm.exe, stimon.exe og rundll.exe + andre filer. Når jeg søker så finner jeg filene, men maskinen gjør ikke det. Dette betyr krise for meg, jeg vet ikke hvordan jeg skal få tak i de. Pga dette gir det meg store problemer å bruke maskinen. Feks når jeg er inne på kontrolpanel, og skal åpen noe derfra får jeg beskjed :Cannot find rundll32.exe"Shell32,Control_RunDLL Jeg ønsker ikke å slette maskinen min. Jeg har en Pentium 166, 32 Ram. Windows 98 Det er første gang jeg er inne på denne siden, håper noen snille folk kan hjelpe. Lenke til kommentar
DipmiX Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 hei, jeg plagdes med loadqm, hver gang jeg gikk på internett frøs alt... derfor slettet jeg den, noen her som vet hva den brukes til? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hei Jeg har nå store problemer. Jeg får beskjed om at jeg mangler systray.exe, loadqm.exe, stimon.exe og rundll.exe Dette betyr krise for meg, jeg vet ikke hvordan jeg skal få tak i de. Jeg ønsker ikke å slette maskinen min. Jeg har en Pentium 166, 32 Ram. Det er første gang jeg er inne på denne siden, håper noen snille folk kan hjelpe. skn1974 du kan ikke få beskjed om at du mangler systray.exe og rundll.exe! Da hadde vel ikke Windows kunne starte opp engang? Denne posten er ikke det jeg ser som noe seriøst... Bad monkey! Go sit in a corner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå