kaffi Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hei Jeg er på utkikk etter en mp3 spiller til rundt 2500. Jeg er ute etter: God lyd!! vikig. Solid byggd. Standartd usb kontakt Ikke nødvendig å ha masse ekstra program for å overføre filer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 iAudio D2 passer alle kriteriene og vel så det. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei. Her er mine anbefalinger: Creative Zen Vision:M Test Denne finnes både som 30GB og 60GB Velg denne hvis du trenger mye plass og veldig god videokvalitet. Creative Zen V-Plus Test Denne finnes som 1GB, 2GB, 4GB og 8GB. Velg denne hvis du vil ha en liten spiller, god lydkvalitet og kanskje se en musikkvideo av og til. iAudio X5 Test Denne finnes som 20GB, 30GB og 60GB. Velg denne hvis du vil ha best lydkvalitet, mye plass og vil se en del musikkvideoer. iAudio D2 Test Denne finnes som 2GB og 4GB, men kan utvides med minnekort opp til 12GB (4GB + 8GB) Velg denne hvis du trenger god skjerm, videoavspilling, god lydkvalitet samtidig som du vil ha en litt mindre spiller og ikke må ha maks lagringsplass. Alle disse spillerene støtter video, og er regnet være de som har best lydkvalitet på markedet. Creative Zen Vision:M og iAudio har best videokvalitet og best skjerm. Tror ikke noen av disse spillerene trenger programvare for å flytte sanger, bilder og videoer, men Creative følger det programvare for å synkronisere og konventere (sanger, bilder og videoer) hvis dette skulle være nødvendig. Jeg vet at Creative sine spillere kan også synkroniseres med WinAmp, WMP 11, Mediamonkey (sikkert flere også). Dette tror jeg også er mulig med iAudio sine spillere. PS. Creative Zen Vision:M og iAudio X5 har overgang til usb-kontakt. Bare send en PM hvis du har spørsmål. Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Meizu M6 oppfyller også alle kravene dine. Det vil nok Meizu M3 også gjøre. Men disse har maks 8GB minne. Du sier ikke noe om lagringskapasitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå