spatz Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 hei! har lenge tenkt på og finne meg en dyp og underholdene bok! er til vanlig ingen lesehest^^ noen her som har noen forslag? Lenke til kommentar
Double_X Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Vist du til vanlig ikke er noen lesehest, og liker halvtørr sarkastisk (og ikke knakende god) humor, vil jeg annbefale Discworld serien av Terry Pratchet. De finnes både på engelsk og norsk i bokhandlene. Fantasy sjangeren. En veldig god, og hysterisk morsom, bok serie. Annbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ingen lesehest nei... Man bør vell egentlig ikke lese tunge bøker før man virkelig liker og lese Ville anbefale deg Alex ride , Artemis fowl , Phenomena dette er lange og gode bokserier spennende og som får deg til og ønwske og lese videre. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Skogland http://www.bergen.folkebibl.no/cgi-bin/web...08768&tpid=8923 kjempe god bok Ogsa har du trilogien His Dark Materials av Philip Pullman Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Bryn deg på Axel Jensens "Epp" og "Lul", i den rekkefølgen. Jeg syns iallefall de er veldig underholdende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå