Spar__johnsen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Hei Med en stor glede instalerte jeg et 8800 GTX skjermkort, men det skulle ikke funke helt! Når jeg skulle starte pcen med det nye korte så kom jeg nesten inn i windowsen, så startan på nytt, fant ikke ut hva det hadde seg Så jeg formatere c:, for og ha gjort det! når formateringen var ferdig starta pcen med en gang og var fornød med det Men jeg hadde mista alt på d: og skjønte ingenting og partisjonen c og d hadde bytta plass Etter litt forvirring tok jeg det med et smil og begynte og instalere drivere! Alt gikk strykkende helt til jeg kom til nettverks driver, da begynte det igjen. kom nesten inn i windows, så startan på nytt. Gikk så inn i sikkerhetsmodus og deaktiverte nettverkskorte mitt! Og fyra pcen med en gang, så satt jeg inn et nettverskort i en pci slott. Og det fungerer helt fint da begynte jeg og lure , har jeg for lite strøm? takler ikke hovedkorte skjermkorte? Her er hele innholde i pcen min: Mainboard : Gigabyte 945P-S3 Processor : Intel Core 2 Duo E6600 @ 2400 MHz Physical Memory : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM ) Video Card : Nvidia Corp NVIDIA GeForce 8800 GTX Hard Disk : Maxtor (320 GB) DVD-Rom Drive : Optiarc DVD RW AD-5170A DVD-Rom Drive : LITE-ON DVDRW SHM-165P6S Strømforsyning : Hiper Type R HPU-4K580 - 580 watt Noen som vet noe? Endret 11. juni 2007 av Spar__johnsen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå