blured Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Hei. Noen som vet om T Matte karakteren er avgangskarakter om man går over til den "obligatoriske" matten med tre timer i uken, fremfor realfags Matte. Endret 10. juni 2007 av manamind Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hva mener du? Om du ikke fortsetter med T matte. (Men hopper videre til matte S eller matte R), så vil du få karakteren du fikk i matte T på vitnemålet. (tror jeg. Det var det jeg fikk høre av mattelæreren min). Så jeg tror det er avsluttende om du hopper videre på S eller R, istedet for å fortsette med T. Er jeg på villspor nå? Det er sent Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Hmm.. Var det jeg tenkte på ja. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Vi har fått bedskjed om at 1T karakteren vil stå på vitnemålet uansett, men at det er ikke avgangsfag ... Jeg stoler ikke blindt på dette, umulig å få et ordentlig svar, ingen veit noe med sikkerhet... Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Snakket med matte og naturfag lærerne mine + rådgiver, og de sa at om en har 1T og går over til 2P så blir ikke karakteren stående. Men om en derimot går over til R Matte, så blir karakteren stående (avgangskarakter). Lenke til kommentar
jordbaerfan Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 hvis du bytter til R eller S-matte i vg2, blir 1T karaktaren stående. hvis u fortsetter med 2T, kommer 2T karaktaren til å stå på vitnemålet. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ganske sikker på at karaktern du får første året i T matte kommer på vitnemålet. Hvertfall det jeg har fått inntrykk av. Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det tror jeg ikke. Hvis man fortsetter med den samme 'typen' matte, er det karakteren det siste året som står på vitnemålet. Så om du gikk 1T nå, og fortsetter med 2T, er det 2T-karakteren som blir stående Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det tror jeg ikke. Hvis man fortsetter med den samme 'typen' matte, er det karakteren det siste året som står på vitnemålet. Så om du gikk 1T nå, og fortsetter med 2T, er det 2T-karakteren som blir stående 9044884[/snapback] Yupp, det var dette jeg fikk høre at mattelæreren min Hopper dog over til S2, så det blir nok en 3'r i boka fra T matten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå