LarsP Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Dette er faktisk helt utrolig. Vi snakker kanskje om tidenes norske idrettsprestasjon. *gåsehud* Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Gratulerer Suzann, fantastisk prestasjon! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Bra prestasjon det der, morsomt at vi for alvor hevder oss i golf også. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Vi snakker kanskje om tidenes norske idrettsprestasjon. 8830703[/snapback] Vel ... kvinnelige prestasjon, kanskje. Stort er der iallfall uansett! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 LIKESTILLING?! :OOOO Nja, jeg synes dette er stort, uansett kjønn. At en liten (vinter)nasjon som Norge hevder seg i en av verdens største idretter er mildt sagt enormt. Det er ikke helt RBK vs Milan, men jeg vil rangere dette helt der oppe med de store (Johan Olav Koss '94, etc). Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det skal nevnes, (for de som ikke vet det), at dette var en Major-turnering. Altså enda større enn en vanlig LPGA-turnering! Bare å gratulere Håper også Bjørnstad kan finne på noe lignende snart! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ein fabelaktig prestasjon av Suzann, og ikkje minst fortent. Ho har vist stadig framgang og hatt ein veldig god periode den siste tida. Som den einaste profilerte dama i norsk golf er det verkeleg ein gladsak. Har ikkje fulgt med på TV (om det i det heile tatt blir sendt), men har fulgt ivrig med på diverse nettsider og vart meget glad på Suzann sine vegne når ho vant. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Fantastisk prestasjon og all ære til Suzann, men å kalle det tidenes idrettsprestasjon syns jeg er å ta hardt i. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Tidenes idrettsprestasjon vil jeg ikke kalle det nei, men det er syyykt bra gjort av henne. Grattulerer Selvom hun trolig ikke leser dette Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 All ære til Suzann for dette her. GIEF MOAR VICTORIES! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå