avola Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg kjøpte meg en w880i for et par uker tilbake. Da jeg skulle teste musikkspilleren koblet jeg den opp mot pcen og lastet over en del musikk. Så testet jeg spilleren med øretlf som fulgte med i pakken.... merkelig nok var kvaliteten helt sykt dårlig! både ekko og uklart. Hva kan det komme av? kan det være filtypen jeg brukte? sånn den virker nå så er den helt ubrukelig som musikkspiller... mvh Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg har en slik mobil, og når jeg kobler den til et anlegg merker jeg ingen forskjell på min iPod og telefonen. Det kan være; 1) Hodetelefonene 2) Bitrate/formatet du bruker. Lenke til kommentar
avola Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 hmmm... Testet med koss nå... samme greia. Lurer på om det er filene som gjør utslaget. Hvilke format bruker du? de jeg lastet over var vel i .mp3 formatet. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Mp3 i 192+ kbps. Det er det mest kompatible formatet. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg kjøpte meg en w880i for et par uker tilbake. Da jeg skulle teste musikkspilleren koblet jeg den opp mot pcen og lastet over en del musikk. Så testet jeg spilleren med øretlf som fulgte med i pakken.... merkelig nok var kvaliteten helt sykt dårlig! både ekko og uklart. Hva kan det komme av? kan det være filtypen jeg brukte? sånn den virker nå så er den helt ubrukelig som musikkspiller... mvh 8830290[/snapback] Det med ekko,, har du skrudd av funksjonen stereoåpning i musikkspilleren på mob? Er den på så hører man masse ekko, hvertfall med de øretlf... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Som adilr82 sier så kan det være at du har skrudd på stereoåpningen. Selv kjører jeg med den på, men hvordan lyden bli med den avhenger av øreproppene/headsettet. Gå inn på innstillinger (inne på walkmanen) -> equalizer og endre der. Sjekk om lyden blir bedre/dårligere, og hva den eventuelt stod på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå