LockBreaker Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Ja, men dersom du bygger den om. Med andre bremser og litt forbedringer her og der, så kan du få den godkjent som 125 ccm. Noen som har fått det, men komme ikke på noen her i farta. Konklusjon: Det går ann å få det, men da må du være ekstremt heldig og god til å mekke på sykkel. Endret 12. juni 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
9drd Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Vet, slik er reglene. Men om man ikke følger reglene får man smekk på pung .. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 er det ikke yamaha som lager minarelli am6 da? eller er jeg helt lost ? Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Vi sku dræpt di reglan! Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 er det ikke yamaha som lager minarelli am6 da? eller er jeg helt lost ? 8843755[/snapback] Stemmer det Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ja, men dersom du bygger den om. Med andre bremser og litt forbedringer her og der, så kan du få den godkjent som 125 ccm. Noen som har fått det, men komme ikke på noen her i farta. Konklusjon: Det går ann å få det, men da må du være ekstremt heldig og god til å mekke på sykkel. 8841052[/snapback] Jeg har spurt både forhandlere og kjøreskolelærere om dette, og de sa det var ulovlig fordi reglene sier at mopeder ikke er konstruert for større hastigheter enn 45 km/t, noe som bare er tull.. Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det LockBreaker mener er at man kan forsterke det og sånt så man kan registrere det som lett mc. Dette er jeg ganske sikker på at man kan, siden man kan f.eks. lage sin egen sykkel fra bånen av. Da kan man jo si at man f.eks. tar utgangspukt i en moped og bygger den om så man får registrert den som lett mc. Men dette vil jo bli så dyrt at det lønner seg ikke på noen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå