Gå til innhold

Idol-Ali i båtulykke - Bra prestert

Anbefalte innlegg

Synd han ikke falt i vannet og druknet i grunn.

BTW: Ikke helt dyktig

8834918[/snapback]

Herregud, for en tråd.

Ja, det er dumt at en ukyndig kjøper seg en for stor båt, men ffs:

Gutten har tjent sine millioner på ærlig vis, han er 19 år og lever livets glade dager.

Er sikker på at de fleste her på forumet ville "sløst" litt med pengene etter å ha jobbet hardt for de

Kan ikke fatte hvorfor det eksisterer en tråd her som kun slenger dritt om fyren og hvor 99% av innleggene bare er spam :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ærlig er vel et definisjonsspørsmål. å tjene penger ved å synge coverlåter syns jeg ikke er helt bra. MEn gutten har jo kommet seg til toppen via en konkurranse i avansert karaoke så da går det vel greit

Endret av Breiker
Lenke til kommentar
Ærlig er vel et definisjonsspørsmål. å tjene penger ved å synge coverlåter syns jeg ikke er helt bra. MEn gutten har jo kommet seg til toppen via en konkurranse i avansert karaoke så da går det vel greit

8840697[/snapback]

Det er som om du leste tankene mine, I salute you sir!

Kom igjen, det er jo hysterisk morsomt (i alle fall for meg) å få høre om rike personer som kræsjer, hvis jeg ser en person med en dyr bil som har kollidert så vil jeg bare smile og kjøre videre. (Hvis han var skadet ville jeg såklart ha hjelpet han)

Lenke til kommentar

"Skulle ned på europris her om dagen for å kjøpe meg redningsvest. Fikk mer til overs så jeg kjøpte meg en luksusbåt til 2,2millioner, fikk mer til overs så jeg kjørte den inn i 2 andre båter ved kaia, fikk mer til overs...."

Lenke til kommentar

BTW: Ikke helt dyktig

8834918[/snapback]

Herregud, for en tråd.

Ja, det er dumt at en ukyndig kjøper seg en for stor båt, men ffs:

Gutten har tjent sine millioner på ærlig vis, han er 19 år og lever livets glade dager.

Er sikker på at de fleste her på forumet ville "sløst" litt med pengene etter å ha jobbet hardt for de

Kan ikke fatte hvorfor det eksisterer en tråd her som kun slenger dritt om fyren og hvor 99% av innleggene bare er spam :mad:

8840592[/snapback]

8840697[/snapback]

Utrolig at du klarer det Breiker, men her beviste du faktisk poenget til personen som postet over deg ganske tydelig. Han har ihvertfall gjort noe. Du, i likhet med andre her på forumet forventer at etter en viss mengde trykking på dataen, med medfølgende runking, så skal spermen din bli gull. Du hadde akkurat like stor mulighet som Ali til å melde deg på, men gjett hva, om du gjorde det eller ikke, så vant Ali. Ikke du.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner faktisk han som solgte Ali båten ... 500 og noe herstekrefter.

Han kjøpte båten på Fredagen og kresja på lørdagen :p (tror jeg)

Men ryktene her i Kristiansand (området) sier jo litt av vært om Ali, og om gjengen hans "9 Prinser"

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på mikelevy sin

8834918[/snapback]

Herregud, for en tråd.

8840592[/snapback]

Lukter bra mye misunnelse og jantelov her inne.

Lenke til kommentar
Lukter bra mye misunnelse og jantelov her inne.

8851172[/snapback]

Har nok ikke så mye med det å gjøre, ihvertfall ikke for min del. Det var noe jeg skrev i min frustrasjon over alle idiotene (være seg kjendis eller ikke) som kjøper seg store båter og oppfører seg som tullinger på sjøen. Hvis du noen gang har vært i indre Oslofjord på en sommerdag så vet du hva jeg snakker om.

Og ønske at han skulle drukne var å ta litt hardt i, men jeg var bare veldig frustrert.

Lenke til kommentar

skulle likt og vært der skulle led han hardt opp i trynet det er så jævlig vittig når man kjører i båt om sommeren så lit uttpå kvelden så kan man nesten telle båter på land.

foresten det stemmer bare delvis at det nesten bare er oslo gutter som kjører på land osv får sån som vi sier her i røde kors i lillesand båter på land og biler i vann, men når jeg tenker litt etter så er meste parten av di i røde kors østlendinger.

Lenke til kommentar
skulle likt og vært der skulle led han hardt opp i trynet det er så jævlig vittig når man kjører i båt om sommeren så lit uttpå kvelden så kan man nesten telle båter på land.

8851835[/snapback]

Jepp, og det er dette som gjør meg frustrert, fordi de ødelegger noe vanvittig for andre som ikke har som mål å legge til båten i hagen eller utedassen (ja, jeg har sett det og) til folk.

Lenke til kommentar

Det er latterlig hvis Hellemyr ikke forstod at det var en tulleannonse.

Jeg har tidligere nevnt enkelte forumbrukeres manglende evne til å skille spøk fra alvor. Dette er, hvis vedkommede var seriøs, en soleklar ener på listen min.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...