iMono Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 For mye penger i lomma + for lite mellom øra = Idol-Ali. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=199676 Lett å ta feil av de to. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Konklusjon: Ali er attention whore 8830489[/snapback] Som de fleste som har kommet langt i idol Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 HAHAHAHA, for en idiot! tror han kan bare komme å kjøre en stor båt XD Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Øyenvitner har forklart at det så ut som om Ali gasset på i stedet for å saktne farten da han skulle legge til? - Ja, det var akkurat det som skjedde, bekrefter Karlsen Karlsen forsikrer at Ali er båtvant. Ookay. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 - Han sier at det er noe som har hengt seg opp med speeden, opplyser leder ved allmenngruppa ved Kristiansand politistasjon, Arild Sørensen, til fvn.no. Var det egoet hans som hang seg opp i speeden? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Øyenvitner har forklart at det så ut som om Ali gasset på i stedet for å saktne farten da han skulle legge til? - Ja, det var akkurat det som skjedde, bekrefter Karlsen Karlsen forsikrer at Ali er båtvant. Ookay. 8831866[/snapback] Det var deg jeg stussa over. Har man vært over 100 dager på vannet tilsammens, og kjørt litt båt , kan man kjøre båt, uansett så tar man ikke feil av å frese forover eller backe, da er en på kjøret, ellers er man faen ikke båtvant. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Fatter ikke hvordan det er mulig å gi gass i stedet for å bakke. Har faktisk aldri hørt om noen som har gjort det før. Greit nok med en påhengs, men med en stor cabincruiser. Endret 11. juni 2007 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Fatter ikke hvordan det er mulig å gi gass i stedet for å bakke. Har faktisk aldri hørt om noen som har gjort det før. Greit nok med en påhengs, men med en stor cabincruiser. 8832448[/snapback] Hvis det er en spak som styrer frem\bak så er det ikke så vanskelig. Det var deg jeg stussa over. Har man vært over 100 dager på vannet tilsammens, og kjørt litt båt , kan man kjøre båt, uansett så tar man ikke feil av å frese forover eller backe, da er en på kjøret, ellers er man faen ikke båtvant. 8832379[/snapback] Så hvis du har kjørt 1 båt , så har du kjørt alle? Dog, stusser jeg over hvor Jan Fredrik Karlsen kommer inn i bildet og svarer for Ali. Var Karlsen med på turen? Har det noe med Ali's synging? Blir som om Ole Gunnar Solskjær er litt uheldig med bilen og krasjer den, og manageren kommer inn og svarer for Solskjær... Endret 11. juni 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ehm.. Det er forskjell på fotballmanagere og artistmanagere. En artistmanager har varierende ansvar, og er ansatt av artisten, mens fotballmanageren er en sjef. Fotballagent ville vært en passende sammenligning. Uansett er det bedre at Karlsen kommenterer det, enn at Ali bare går og gjemmer seg. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Han er jo sikkert dritflau over dette nå da! Har selv opplevd første gangen på moped at istedet for å bremse eller gi mindre gass, så vridde jeg hånda nedover slik at jeg ga mer gass istedet. Det er jo kanskje litt enklere å gjøre det på moped enn på en båt da men.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Enhver nittenåring som har råd til en båt til den nette sum av 2,2 millioner kroner og i tillegg klarer å krasje denne båten fortjener ikke skåning fra media. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ali slipper vel en ny singel med denne mediedekningen han har over seg nå. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 HAHA noob Har alltid hated han der Ali-dritten Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Herlighet. Litt vett må man jo ha før man kjører med båt. Selv jeg klarte jo fint å komma meg ut av brygger når jeg var mindre med snekka vi hadde. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ahh.. det er moro å se på slike ting. Like imponerende som han rørleggerns gitarhytte. 2 Dager i stor båt er alt for lite. Selv farter jeg noen ganger rundt i en 29fots cruiser og det er ganske vanskelig å parkere med den. Mye vanskeligere enn med en liten jolle med påhengsmotor. Men så kommer spørsmålet. Har den gutten billappen? jeg mener å huske å ha hørt at den lille soppen ikke har lappen. Kan sikkert ikke lukeparkere heller. Men han fortjente det etter å ha forpestet våre ører med elendige coverlåter som har ødelagt mange gode klassikere. Håper båten er så skadet at den må kondemneres og at han får ei god bot. vet forsikringsselskapet(som han sikkert ikke har) kommer til å fryde seg når han kommer med skademeldingen og skal ta det på forsikringa. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Haha, idol-looser. Pathetic. 8830318[/snapback] Mhm. Og ikke for å være smartass, men: A looser is a loser who can't spell "loser". Moron: "Hey man, you are teh looser!" Guy: "It's spelled 'loser' you uneducated bastard." Click. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Haha jævlig bra gjort Er jeg den eneste som lurer på hvordan Ali har fått så mye penger at han tar seg råd til en båt til 2 mill? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Ozelot: Idol Ali var flau over hendelsen. Jeg mente at når man har kjørt båt, vet man hvordan det fungerer, manageren til Idol Ali sier at Ali er båtvant, båtvante mennesker vet forskjellen på hvordan man kjører forover og bakover. The Sinner : Lån mon tro ? Ellers vet vi hvor Nokas pengene tok veien. Endret 11. juni 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Synd han ikke falt i vannet og druknet i grunn. BTW: Ikke helt dyktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå