Gå til innhold

Idol-Ali i båtulykke - Bra prestert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Øyenvitner har forklart at det så ut som om Ali gasset på i stedet for å saktne farten da han skulle legge til?

 

- Ja, det var akkurat det som skjedde, bekrefter Karlsen

Karlsen forsikrer at Ali er båtvant.

Ookay.

8831866[/snapback]

 

Det var deg jeg stussa over. Har man vært over 100 dager på vannet tilsammens, og kjørt litt båt , kan man kjøre båt, uansett så tar man ikke feil av å frese forover eller backe, da er en på kjøret, ellers er man faen ikke båtvant.

Lenke til kommentar
Fatter ikke hvordan det er mulig å gi gass i stedet for å bakke. Har faktisk aldri hørt om noen som har gjort det før. Greit nok med en påhengs, men med en stor cabincruiser. :confused:

8832448[/snapback]

 

Hvis det er en spak som styrer frem\bak så er det ikke så vanskelig.

 

 

Det var deg jeg stussa over. Har man vært over 100 dager på vannet tilsammens, og kjørt litt båt , kan man kjøre båt, uansett så tar man ikke feil av å frese forover eller backe, da er en på kjøret, ellers er man faen ikke båtvant.

8832379[/snapback]

 

 

Så hvis du har kjørt 1 båt , så har du kjørt alle?

:roll:

 

 

Dog, stusser jeg over hvor Jan Fredrik Karlsen kommer inn i bildet og svarer for Ali.

Var Karlsen med på turen?

Har det noe med Ali's synging?

 

Blir som om Ole Gunnar Solskjær er litt uheldig med bilen og krasjer den, og manageren kommer inn og svarer for Solskjær...

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Ehm.. Det er forskjell på fotballmanagere og artistmanagere. En artistmanager har varierende ansvar, og er ansatt av artisten, mens fotballmanageren er en sjef.

Fotballagent ville vært en passende sammenligning. Uansett er det bedre at Karlsen kommenterer det, enn at Ali bare går og gjemmer seg.

Lenke til kommentar

Ahh.. det er moro å se på slike ting. Like imponerende som han rørleggerns gitarhytte. 2 Dager i stor båt er alt for lite. Selv farter jeg noen ganger rundt i en 29fots cruiser og det er ganske vanskelig å parkere med den. Mye vanskeligere enn med en liten jolle med påhengsmotor. Men så kommer spørsmålet. Har den gutten billappen? jeg mener å huske å ha hørt at den lille soppen ikke har lappen. Kan sikkert ikke lukeparkere heller.

 

Men han fortjente det etter å ha forpestet våre ører med elendige coverlåter som har ødelagt mange gode klassikere. Håper båten er så skadet at den må kondemneres og at han får ei god bot. vet forsikringsselskapet(som han sikkert ikke har) kommer til å fryde seg når han kommer med skademeldingen og skal ta det på forsikringa.

Lenke til kommentar

Ozelot:

 

Idol Ali var flau over hendelsen.

 

Jeg mente at når man har kjørt båt, vet man hvordan det fungerer, manageren til Idol Ali sier at Ali er båtvant, båtvante mennesker vet forskjellen på hvordan man kjører forover og bakover.

 

 

The Sinner : Lån mon tro ? Ellers vet vi hvor Nokas pengene tok veien.

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...