Dark- Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Chipset Properties Motherboard Chipset Intel Brookdale i845 CAS Latency 3T RAS To CAS Delay 3T RAS Precharge 3T Memory Slots DRAM Slot #1 256 MB (PC133 SDRAM) AGP Properties AGP Version 2.00 AGP Status Enabled AGP Aperture Size 128 MB Supported AGP Speeds 1x, 2x, 4x Current AGP Speed 4x Fast-Write Supported, Disabled Side Band Addressing Supported, Disabled(hva er dette?) Chipset Manufacturer Company Name Intel Corporation Product Information http://www.intel.com/products/browse/chipsets.htm Problems & Suggestions Problem AGP aperture size is more than half of the system memory size. This may cause performance penalty. Hva er det som er disabled, og hvordan kan jeg løse det problemet der? Lenke til kommentar
Dark- Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Er det ingen som vet hva dette tullet er? Lenke til kommentar
Yahte Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hmmz.. tror du har litt for bra skjermkort :! den sier du trenger mer Ram .. tror jeg da. gir mye info om AGP portene og kortet ditt.. er seint.. sikert noen som vet dette bedre en meg! Lenke til kommentar
Dark- Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Den sa noe om RAM også ja: Physical Memory Total 255 MB Used 211 MB Free 43 MB Utilization 83 % Swap Space Total 619 MB Used 205 MB Free 414 MB Utilization 33 % Virtual Memory Total 2047 MB Used 71 MB Free 1976 MB Utilization 3 % Problems & Suggestions Suggestion Install more system memory to improve applications performance. Lenke til kommentar
Dark- Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Men hva er de to tingene som er disabled da? Fast-write tingen høres ut som noe som forbedrer ytelsen hvis den er aktivert... Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 hehe som den siste linjen forslår.... skaff deg mere RAM. Systemet spiser jo nesten opp all rammen din, og jeg tror ikke at dette er under full bruk heller. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Dark: Sett denne "AGP Aperture Size 64 MB" du bør ikke sette den over 50% av din totale ram som er 256? du bør sette den til 64 Lenke til kommentar
Dark- Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Hmm.. jeg husker at jeg rota rundt i biosen for et par dager siden... der var det noe med AGP hvor man kunne velge 64MB, 128MB og 256MB, den sto på 128MB, jaja.. skifter den til 64MB da Men hva er dette? Og hvordan aktiverer jeg det? Fast-Write Supported, Disabled Side Band Addressing Supported, Disabled Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Fast-Write Supported, Disabled Side Band Addressing Supported, Disabled Det har eg ikke anelse om, hos meg er det ikke støtte for fast write, mens den andre er det samme hos meg disabled. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 http://www6.tomshardware.com/howto/20010725/index.html Se så lett det var Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Se så lett det var Jepp men så vil eg ikke gjøre sånt B|Real. Vil heller ha en stabil pc enn å tyne ut de få prosenten. Og så står det i manualen min, alle mine instillinger står på for stabile pc. Altså det som produsenten annbefaler for å får en stabile pc ikke noen prosent raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå