Gå til innhold

Mest irriterende person i 24?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Han kompisen til Karen i sesong 5, når de "absorberer" CTU meed Homeland-agenter. Fy faen for en sleip og ekkel satan.

 

Må jo nevne Carrie da. "Did you see how i touched my shoulder? He shouldn't be doing that" :p Harrasment, klappe noen på skuldra vettu ;)

 

HELT ENIG.

 

Tror aldri jeg har irritert meg så mye over noen tv- karakter noen gang. Hva het han igjen? Miles?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Siden vi har en favorittråd, kan vi vel liksågodt ha en for den mest irriterende personen? :wee:

 

Jeg synes Lynn McGill er passe irriterende. Måten han ignorerer alle varsellys o.l. i ses 5 er til å få vondt av :p

 

Jeg stemmer for den kvinnelige presidenten, men det kan jo være et utslag av at det har vært ny president vært år siden Palmer gikk av. Uansett hun er definitivt den hovedpersonen jeg liker minst. Hvorfor kunne vi ikke bare ha Daniels eller Palmer2(Wayne ble forresten ganske kjedelig da han ble president, men han ble bedre mot slutten) istedet?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Han kompisen til Karen i sesong 5, når de "absorberer" CTU meed Homeland-agenter. Fy faen for en sleip og ekkel satan.

 

Må jo nevne Carrie da. "Did you see how i touched my shoulder? He shouldn't be doing that" :p Harrasment, klappe noen på skuldra vettu ;)

 

HELT ENIG.

 

Tror aldri jeg har irritert meg så mye over noen tv- karakter noen gang. Hva het han igjen? Miles?

 

Blei skikkelig irritert da jeg så den scenen der første gangen jeg også.. Helt tragisk kvinnemenneske!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Datteren til president Omar i denne sesongen. Nå husker jeg fint lite av de forrige sesongene, så det er mulig man finner mer irriterende personer, men fy. Det eneste hun gjør er å syte og klage med den utrolig irriterende stemmen sin, som forsåvidt får henne til å hørest ut som en 14-åring med smerter under beltehøyde.

 

Etter de siste episodene blir jeg også irritert på president Taylor. Hun bøyer seg over for Logan som en liten prostituert i mangel på ligg. Greit nok, han kommer med løsninger, men hun må da sette grenser for hva hun lar en kriminell eks-president gjøre. På en annen side går det jo direkte utover Jack, og det er gøy når han er en sint, sint mann.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Å, for en bra tråd! Den jeg synes er sååå irriterende er Dana Walsh! Hun som egentlig heter Jenny! Liker ikke hun i det hele tatt. GO 24!! :D Håper de fortsetter med serien sin!! :D:thumbup:

 

Btw: er denne tråden spoilerfri? Vil ikke vite noe som skal skje, som ikke jeg har sett..

Endret av 24erBest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...