Stian89 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Kim Bauer. Makan... 8963883[/snapback] Synes hun var grei i S01, og S02. Etter dette, har det gått nedover... Still tho, hun er rene drømmen i forhold til sandra (og sherry) palmer. Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Martha Logan er vel den som jeg synes er den mest irriterende personen. Var alltid like slitsom Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Martha Logan er vel den som jeg synes er den mest irriterende personen. Var alltid like slitsom 9665323[/snapback] Jeg syntes hun var en god skuespiller i alle fall Og ikke så irriterende heller. Men det er bare min mening. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Sherry Palmer er jo obvious, og ellers har vi Kim Bauer. I motsetning til mange andre synes jeg Chloe for det meste er fantastisk. Begynner å bli en smule idiotisk at hun fortsatt greier å hjelpe Jack når CTU er mot ham. I motsetning til mange andre synes jeg på den andre side at Tony Almeida har vært en pain in the ass til tider. Kjedelig karakter med ett mulig reaksjonsmønster - se stygt på -> være sint (-> klage). Og så greier han alltid å få inn en snurt "yeah" i enhver setning. *løper og gjemmer meg* Endret 10. oktober 2007 av bhsand Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 I motsetning til mange andre synes jeg Chloe for det meste er fantastisk. Begynner å bli en smule idiotisk at hun fortsatt greier å hjelpe Jack når CTU er mot ham. I motsetning til mange andre synes jeg på den andre side at Tony Almeida har vært en pain in the ass til tider. Kjedelig karakter med ett mulig reaksjonsmønster - se stygt på -> være sint (-> klage). Og så greier han alltid å få inn en snurt "yeah" i enhver setning. *løper og gjemmer meg* Ja, løp og gjem deg du! Mr. Almeida er en av de bedre og mest velskrevne karakterene gjennom hele showet. I motsetning til Chloe har fyren sosiale antenner og klarer faktisk å stå opp mot Jack når han er uenig. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Søstera til Palmer... kill me now. Så sykt! Hvem er Kim Bauer nå igjen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Så sykt! Hvem er Kim Bauer nå igjen? Dattra til Jack? Elisha Cuthbert. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Selvfølgelig er det broren til Jack.. Gream er en idiot.. Chloe kan være en klyse hun og, men hun gjhør i alle fall noe fornuftig i CTU Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hater når Chloe begynner med den sutre-gangen sin. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Audrey! Og Sandra Palmer var veldig slitsom... Lenke til kommentar
War Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Sett S1E16 nå Får helt angst av kona til Jack + dattra hans. Kulene haggler og de tar seg til til å kose og klemme. Får hjerteinfarkt bare av å se på dem. Makan til irriterende personer. Blir jaktet på så løper dem rundt og roper på hverandre. Må adde hu kampanjekjærringa som stakk fyren med kniv. Kvinnefintelig serie, alle damer er slitsomme. Endret 13. april 2009 av War Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Han kompisen til Karen i sesong 5, når de "absorberer" CTU meed Homeland-agenter. Fy faen for en sleip og ekkel satan. Må jo nevne Carrie da. "Did you see how i touched my shoulder? He shouldn't be doing that" Harrasment, klappe noen på skuldra vettu Lenke til kommentar
War Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Skulle kjøpe sesongene for å ikke laste ned, ingen butikker i Trondheim sentrum hadde dem zzz Så sesong 1 nå, bra at hu kona daua, hu var slitsom. Uansett litt merkelig at man kan se 1 episode for å så med en gang si hvem som er mulvarp. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Platekompaniet har alle utgitte sesonger. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Uansett litt merkelig at man kan se 1 episode for å så med en gang si hvem som er mulvarp. Det kan man rett og slett ikke. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det kan man rett og slett ikke. Var kanskje litt å ta i men jeg og kona tippet og jeg valgte 3 stk. Hu som daua av "selvmordet" pga måten hu var sminket på, passet ikke inn. Og hu dama som kutta håndleddet som ble fanget i siste episode pga måten de filmet øynene osv. Den nye sjefen var inne i fengsefilene og fjernet filen, 4 dager før. Han var også iverig på å komme seg unna der og forlot jack, sa det ikke var noe her osv. Noen som vet hvordan det gikk? Kommet til S02 E02 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 For det første tyder det jo på at du og kona visste at det skulle være en muldvarp, siden dere tippa på forhånd. For det andre, å velge tre stykker i et begrenset jobbmiljø er vel strengt tatt ikke så imponerende. For det tredje, Nina Myers ble ikke skrevet inn som muldvarp før på slutten av sesongen, så man kunne umulig ha gjettet seg til hvem det var i de første episodene. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Visste ingen ting nei, bare synnes de filmet så rart, rare blikk. Viste seg å stemme da, sikkert bare flaks. Platekompaniet har alle utgitte sesonger. Platekompaniet fikk inn sesong 1 Obs har sesong 6 Spaceworld har ikke, Gamestop har ikke Elkjøp har ikke Lefdal har ikke Sjekket 11 butikker i trondheim, til og med hovedlagret hos de som leverer er tom så det kan ta 2-3 mnd sa dem. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Larry Moss! plagsom fyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå