Gå til innhold

Mest irriterende person i 24?


Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Sherry Palmer er jo obvious, og ellers har vi Kim Bauer. I motsetning til mange andre synes jeg Chloe for det meste er fantastisk. Begynner å bli en smule idiotisk at hun fortsatt greier å hjelpe Jack når CTU er mot ham. I motsetning til mange andre synes jeg på den andre side at Tony Almeida har vært en pain in the ass til tider. Kjedelig karakter med ett mulig reaksjonsmønster - se stygt på -> være sint (-> klage). Og så greier han alltid å få inn en snurt "yeah" i enhver setning. *løper og gjemmer meg*

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
I motsetning til mange andre synes jeg Chloe for det meste er fantastisk. Begynner å bli en smule idiotisk at hun fortsatt greier å hjelpe Jack når CTU er mot ham. I motsetning til mange andre synes jeg på den andre side at Tony Almeida har vært en pain in the ass til tider. Kjedelig karakter med ett mulig reaksjonsmønster - se stygt på -> være sint (-> klage). Og så greier han alltid å få inn en snurt "yeah" i enhver setning. *løper og gjemmer meg*

 

Ja, løp og gjem deg du! Mr. Almeida er en av de bedre og mest velskrevne karakterene gjennom hele showet. I motsetning til Chloe har fyren sosiale antenner og klarer faktisk å stå opp mot Jack når han er uenig.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

Sett S1E16 nå

Får helt angst av kona til Jack + dattra hans.

 

Kulene haggler og de tar seg til til å kose og klemme.

Får hjerteinfarkt bare av å se på dem.

Makan til irriterende personer.

 

Blir jaktet på så løper dem rundt og roper på hverandre.

 

Må adde hu kampanjekjærringa som stakk fyren med kniv.

Kvinnefintelig serie, alle damer er slitsomme.

Endret av War
Lenke til kommentar
Det kan man rett og slett ikke.

Var kanskje litt å ta i men jeg og kona tippet og jeg valgte 3 stk.

Hu som daua av "selvmordet" pga måten hu var sminket på, passet ikke inn.

Og hu dama som kutta håndleddet som ble fanget i siste episode pga måten de filmet øynene osv.

 

Den nye sjefen var inne i fengsefilene og fjernet filen, 4 dager før.

Han var også iverig på å komme seg unna der og forlot jack, sa det ikke var noe her osv.

Noen som vet hvordan det gikk? Kommet til S02 E02

Lenke til kommentar

For det første tyder det jo på at du og kona visste at det skulle være en muldvarp, siden dere tippa på forhånd. For det andre, å velge tre stykker i et begrenset jobbmiljø er vel strengt tatt ikke så imponerende. For det tredje, Nina Myers ble ikke skrevet inn som muldvarp før på slutten av sesongen, så man kunne umulig ha gjettet seg til hvem det var i de første episodene.

Lenke til kommentar

Visste ingen ting nei, bare synnes de filmet så rart, rare blikk.

Viste seg å stemme da, sikkert bare flaks.

 

Platekompaniet har alle utgitte sesonger.

Platekompaniet fikk inn sesong 1

Obs har sesong 6

Spaceworld har ikke,

Gamestop har ikke

Elkjøp har ikke

Lefdal har ikke

Sjekket 11 butikker i trondheim, til og med hovedlagret hos de som leverer er tom så det kan ta 2-3 mnd sa dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...