djgudleif Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) White September - Little boy in the tree Jeg lagde en låt nettopp. Lagde synth-greia i FL-studio, og så spilte jeg gitar oppå det. Navnet på låta har ingenting med låta å gjøre, men jaja. Her er den hvertfall: http://www11.nrk.no/urort/user/?id=68893 Slakt! Endret 10. juni 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg må si at jeg digget den! Og nå holder jeg på å Skaffe FL-Studio! Skal prøve meg på et eksperiment! Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 At hihaten var med på åttendedelen til basstromma på introen var ekstremt irriterende egentlig ikke så verst. Bra at soloen ikke var sånn show-off greier. Var kanskje litt ensformig, og det var jo bare en akkordlinje gjennom hele låta. Men gitargreia var ganske najs. synes jeg hvertfall, som ikke har spesielt peiling på gitar Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 aj, slitsom effekt, sorry... ble kjedelig, synthen var tehcno... sleng heller ut noe planlagt Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Går nok ikke... Får aldri til å planlegge noe uansett! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Synes det var ganske herligt jeg! Men noen ganger ble trommene litt mer i fokus enn gitaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå