E}{IT Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Satt å tenkte litt på en ting siden alle nyhetsartikler på vg handler om drukning. Jeg kaster meg ut i havet for å berge en kvinne som holder på å drukne. Jeg kommer fram å hun har panikk å drar meg ned i sjøen. Det du skal gjøre er jo å slå henne i svime på en eller annen måte. Jeg lader knyttneven å slår henne alt jeg makter i ansiktet. Jeg er ikke noe ekspert på hvor mange slag noen tåler, MEN hva hvis jeg må slå henne 4 ganger ? jeg har altså ødelagt tryne til kjerringa.... Hva hvis jeg slår en gang også svimer hun av. Jeg drar henne inn til badestranda å da viser det seg at jeg har slått henne slik at hun brakk nakken å døde,,,, Ville jeg ha blitt straffet trur dere? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Tror du overvurderer styrken du klarer å slå med når kroppen din er nedsenket i vann... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 du hadde aldri kunne slått noen så hardt at de ville brukket nakken i vannet. Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Tror du overvurderer styrken du klarer å slå med når kroppen din er nedsenket i vann... 8829246[/snapback] Jeg slår da heller ikke fra under vannflaten å opp. Slår du noen fra undersiden av haken å opp så er ikke det helt ufarlig. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Men uansett så skal det da litt til fær nakken knekker, da hadde man fått veldig mange dødsfall. Ikke slå, snu henne rundt, ta armen rundt halsen, så albumet står ved adamseplet hennes og hold henne fast og si til henne at hun skal roe seg ellers drukner dere begge. Hvis ikke, klin te hu. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Er det bare jeg som er ny til hele slå-druknende-svømmer-i-svime-fenomenet? Hold rundt henne og forsikre henne om at hun er trygg, hjelper ikke det holder du henne i en helnelson (se bilde) og svømmer på ryggen inn mot land. Endret 11. juni 2007 av Loeve Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Loeve: Forholdsvis velkjent teknikk på folk som har totalt panikk. Redda lillebroren min en gang og da hjalp ikke akkurat pene ord om at han ikke skulle drukne. Panikkslagne skapninger er ikke mye rasjonelle. Kan heller ikke se hvordan den teknikken du linka til fungerer til no annet enn å holde huet nede på en stabil flate. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jo, tenk deg at bildet omtrent er snudd på hodet, du ligger underst, og så om du da holder slik holder du armene i sjakk og hodet bøyes opp over vannet. Det er sånn jeg kan skjønne at den måten funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå