Propofol Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Vurderer å kjøpe meg en Western Digital My Book Essential Edition 500GB USB2.0 ettersom at jeg driver på med mye filmredigering og trenger et medium for å ta backup. Denne finner dere her. Dette blir et førstegangskjøp. Det jeg vektlegger mest av alt er sikkerhet. Derfor håper jeg dere kan komme med noen objektive synsvinkler ang. mitt kjøp. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Legger til at prisen ikke bør overstige 1500 kroner. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Har hørt mye bra om de diskene der, vudere å kjøpe meg en 250gb versjon selv. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Har hørt mye bra om de diskene der, vudere å kjøpe meg en 250gb versjon selv. 8829448[/snapback] Hvorfor ikke en 500Gb? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Har ikke bruk for så mye, men den vil nok bli vudert den også Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Går det an å pelle ut harddisken av denne om jeg skulle være så uheldig å miste den i gulvet eller noe sånt? Lenke til kommentar
TNormann Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 hmm, driver og sjekker etter ekstern HDD selv nå, og lurte på om hva som gir mest for pengene. I forhold til kvalitet og lagringsplass.. Hvordan er elements vs mybook f.eks? elements er jo en del billigere.. Og hvordan er det å sette inn egen hdd i hdd-kabinett? Kvalitet vs. pris der, noen som vet? på forhånd takk Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 hmm, driver og sjekker etter ekstern HDD selv nå, og lurte på om hva som gir mest for pengene. I forhold til kvalitet og lagringsplass.. Hvordan er elements vs mybook f.eks? elements er jo en del billigere.. Og hvordan er det å sette inn egen hdd i hdd-kabinett? Kvalitet vs. pris der, noen som vet? på forhånd takk 8934136[/snapback] Lurer på akkurat det samme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå