Gå til innhold

Stabilitetsproblemer..

DoffeY

Anbefalte innlegg

Heisann..

Rett etter oppstart (når pcen er kald) begynner skjermen og "flashe", akkurat som når man bytter oppløsning, osv. (Skjermen blir svart, så blir den normal igjen).

Men, når skjermen har kommer tilbake, er det masse feil med grafikken, kan feks være hull i mediaplayer, sånn at man ser igjennom til desktop osv.

Når skjermen har flasha et par ganger, restarter pcen. Når den har rebootet ferdig, funker pcen helt normalt til neste gang jeg slår av pcen over litt tid, slik at komponentene blir kalde.

Pcen består av:

GF4 MX 440 (AGP)

Abit KX-7 333

512 MB DDR Minne (pc2100, cas2)

2X 80gig WD disker @ 7200 RPM

340W power.

SI ifra om dere lurer på noe annet..

Kristoffer Hansen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv et GF4 MX440 64MB DDR-kort, og da jeg reinstallerte fikk jeg et lignende problem da jeg skulle legge inn skjermdriverne. Prøv å avinstaller skjermdriverne, restart og installer dem på nytt. Hørtes rart ut at det bare skjedde når maskina var kald... :-? Prøv også å ta ut kortet og sett det inn igjen hvis det har lagt seg dritt på kontaktene... Eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Har selv et GF4 MX440 64MB DDR-kort, og da jeg reinstallerte fikk jeg et lignende problem da jeg skulle legge inn skjermdriverne. Prøv å avinstaller skjermdriverne, restart og installer dem på nytt. Hørtes rart ut at det bare skjedde når maskina var kald... :-? Prøv også å ta ut kortet og sett det inn igjen hvis det har lagt seg dritt på kontaktene... Eller noe sånt.

Har tatt kortet inn og ut mange ganger, har reisntalert OS / formatert 3-4 ganger, og jeg har prøvd det meste av drivere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...