Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hei! Har blitt helt hekta på "Fribol sukkerfrie drops Lakris", men disse koster 30.- for en bittelitetn pakke på apoteket! Kan noen være overbærende med en stakkar, og hjelpe til med å finne disse i stooore kvanta? :-D Tenker da 250-1000g ^^ Vet at det i utgangspunktet er et dansk produkt... Så... Vær snill å hjelp meg! :-D TH Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Her er hjemmesiden. Står ikke noe om bestilling så vidt jeg fikk med meg ihvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Bleh... Takk for forsøket uansett! :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 *Up!* Har enda ikke funnet Fribolene.... Fribol! Fri-bol! Fribol!..... :/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 kan noen finne en fribol shop snart.. vil bestille i store kvantum jeg også... 1 palle med fribol Lenke til kommentar
Innos Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Sidan det er 100% lakris kan du vel prøve nokon andre variantar enn akkurat Fribol sin. Er sikkert ikkje vanskeleg å få tak i store kvanta om du ikkje er kresen på merke. Smaksskilnaden kan då ikkje vere så stor? edit: Du kan jo evt. ta deg ein tur til Danmark. =p Endret 27. juni 2007 av Innos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå