Stian89 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hei. Prøver å laste ned en powerpoint fil fra nettstedet clinicaloptions.com. Man må desverre være medlem på den siden, slik at dere ikke kan teste det for meg, for å eksludere at problemet ligger her. Når jeg prøver å laste ned filen, ser alt greit ut til den havner på 10-20%, og alt stopper opp. (Ender for øvrig opp med samme resultat i både FF, Opera og IE) Jeg kan også laste ned filer fra andre nettsteder uten problemer. I tillegg til dette, har jeg forsøkt å laste ned en annen fil fra clinicaloptions.com, noe som fungerte helt fint. Det er altså denne ene forbanna .ppt filen jeg skal ha tak i, som absolutt henger seg opp under nedlasting. Må jeg bare konkludere med at feilen trolig ligger hos en av serverne som clinicaloptions bruker til å hoste filene sine på? Er det andre ting jeg kan prøve? Mvh. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Er det ikke noe galt med vedrørende fil? Tviler på att det er noe annet. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 At filen jeg prøver å laste ned på et eller annet vis er korrupt? Godt mulig. Men burde man ikke være istand til å laste ned filen, selv om den muligens er korrupt og dermed ikke kan åpnes? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Prøvd en annen fil fra samme nettsted? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Prøvd en annen fil fra samme nettsted? 8828879[/snapback] Har det ja. (Noe jeg forresten spesifiserte i førsteposten). Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 At filen jeg prøver å laste ned på et eller annet vis er korrupt? Godt mulig. Men burde man ikke være istand til å laste ned filen, selv om den muligens er korrupt og dermed ikke kan åpnes? 8828868[/snapback] Det er jeg usikker på, det kan også være en feil på nettsiden, eller serveren som driver den.. Lenke til kommentar
breathe Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Prøv med Getright eller en annen download-manager som har mulighet for resume... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå