K3nt Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 `kommer bil gjennom eu vis potten henger i patentbånd ? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Har min sterke tvil, men skal ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Potten skall være festet forsvarlig.. Er usikker på hva du mener du har festet den med, men det kan nokk variere litt.. Noen kan godkjenne det, andre ikke.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ser ikke noe galt med den festingen.... Lenke til kommentar
K3nt Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 håper på det beste xD Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 `kommer bil gjennom eu vis potten henger i patentbånd ? 8828687[/snapback] Patentbånd, slik jeg kjenner dem, er jo av stål. Ofte henger eksosanlegget i gummiringer. Kan ikke se at det skulle være noe problem, da stål burde holde mer enn gummi - om det ikke utsettes for gjentatte "bøyebevegelser" Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hadde bilen min på kontroll for en måneds tid siden, fikk feil på rust på eksosanlegget og skiftet det, og både det gamle og det nye henger i to patentbånd, og da fyren sjekket at jeg hadde skiftet potten sa han ingenting på festemåten. Så lenge det sitter ordentlig så går det helt fint. Lenke til kommentar
Astra16vT Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) `kommer bil gjennom eu vis potten henger i patentbånd ? 8828687[/snapback] Patentbånd, slik jeg kjenner dem, er jo av stål. Ofte henger eksosanlegget i gummiringer. Kan ikke se at det skulle være noe problem, da stål burde holde mer enn gummi - om det ikke utsettes for gjentatte "bøyebevegelser" 8830818[/snapback] Et eksos anlegg er i kostant bevegelse, det er derfor det henger i gummi oppheng. Metall vill få tretthets brudd etter en stund. Endret 12. juni 2007 av Astra16vT Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) er vel ikke alle steder de er like nøye på eu kontroll, en bekjent fikk eu godkjent bilen sin. og der var speedomteret helt dødt... men de merka ingenting. Endret 14. juni 2007 av CoreTEC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå