Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du børr fortelle henne hva du tenker om det, absolutt..

Og jeg tror det er helt normalt det du føler, du børr stole på kjeresten..

Jeg har vert borti noe lignende selv, man må tåle att kjeresten har gutte venner.. Du har sikkert noen jente venner selv?

Ett godt forhold bygges opp ved att man stoler på verandre, i mitt tilfelle gikk det helt bra:)

Lenke til kommentar

AH, daså.

Det er jo helt vanlig å være sjalu. Og jeg skjønner at du sikkert er det veldig og. Men det er vel kanskje sånne ting som går litt over i ett forhold, etterhvert som man blir mer "sikker" på hverandre? Men nå vet ikke jeg hvor lenge dere har vært sammen.

For min del synes jeg det er bedre at gutten er litt sjalu av seg, og spør enn at han ikke bryr seg. Bare han ikke maser da ;) Så går sikkert greit og kanskje nevne det litt sånn, i farta.

Lenke til kommentar
AH, daså.

Det er jo helt vanlig å være sjalu. Og jeg skjønner at du sikkert er det veldig og. Men det er vel kanskje sånne ting som går litt over i ett forhold, etterhvert som man blir mer "sikker" på hverandre? Men nå vet ikke jeg hvor lenge dere har vært sammen.

For min del synes jeg det er bedre at gutten er litt sjalu av seg, og spør enn at han ikke bryr seg. Bare han ikke maser da ;) Så går sikkert greit og kanskje nevne det litt sånn, i farta.

8828773[/snapback]

Du har nok rett i det du sier der. :) Jeg fortalte henne det nå, og ho skjønte hva jeg mente og ho bare var der for at ho ikke kunne dra før kompisen hennes kjørte. Ellers måtte ho ha gått, og det er et langt stykke unna. :)

Sjalusi er visst sunt, men det svir. :p

Lenke til kommentar

Merkelig historie du har der... Sånn hadde jeg og det for ca 1måned siden, akkurat samme kompis med bil osv...

Akkurat det og vere sjalu går det vel ikke ann og gjøre så mye med du får vel bare stole på hun og tenke på andre ting.

Og snakke med hun som sagt, fortell hva du føler.

Slutten på historia mi er at jeg sitter her uten dame...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...