Mez Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Hei! Lager denne tråden fordi jeg syntes det er artig å lese om andres biler her, og at etterhvert så kanskje det skjer noe med bilen min som jeg kan legge her. Har egentlig ikke de store planene for å gjøre ting med bilen, men kan jo tenkes jeg får noen ideer/tanker etterhvert. Fakta Volkswagen Touran 2006 modell Motor: 2.0L 140hk TDI DSG 6-trinn Exclusive pakke: - Sportsunderstell - Senket - 17" felger - 225 dekk - Navigasjon Mulige planer: Chip/flash Takvinge no annet? Gjennomførte planer: Bilder: Endret 10. juni 2007 av Mez Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det der er absolutt en pen bil:) Ett lite tips til vidre projekt kan jo være større felger, crome.. Tak vinge? Det der kan bli en skikkelig pappa racer:) Lenke til kommentar
Mez Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Takk takk Bruker bilen i jobben, så det er veldig kjekt med både bra motor, bra utseende og bra plass. Har vurdert felger, men er ganske dyrt for større/finere - så det må nok vente litt. Takvinge er faktisk noe jeg kunne tenkt meg å ha, men har ikke undersøkt noe rundt det enda... Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Felger er ikke så altfor dyrt, men det koster jo litt.. Takvinge skaffer du fort, bare du vill;) Og hva skall du med de bagasje bererne du har på taket? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Bagasje bærerne henger vel fast i taket, er vel slik som er på de fleste nyere biler. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Felger er ikke så altfor dyrt, men det koster jo litt..Takvinge skaffer du fort, bare du vill;) Og hva skall du med de bagasje bererne du har på taket? 8828782[/snapback] Jeg vil tro at så godt som alle nye stasjonsvogn-aktige biler har slikt nå til dags. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Får undersøke litt priser på takvinge da kanskje... Takrails / "bagasje bærere" er som sagt standard på de fleste nyere biler, min har krom farget rails fordi det er exclusive utgaven. En helt standard Touran har sorte takrails tror jeg... Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg vet det er vanlig med tak rails, nevnte bare noe med att jeg ikke syntes noe om dem, takvinge kan jeg linke til.. Skall se om jeg finner noe.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Fant takvinge her;) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Den takvingen var ufyselig styg. BTW, siggen. Går faktisk ann å redigere en post istedet for å lage en ny post 2 min etter på Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Den takvingen var ufyselig styg. BTW, siggen. Går faktisk ann å redigere en post istedet for å lage en ny post 2 min etter på 8828943[/snapback] Hvis den takvingen var ufyselig stygg, hvordan mener du en takvinge skall se ut? Spørr du meg ser de fleste takvinger akkurat slik ut.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Crome takrail er jo bare tøft på en sånn bil med sånn farve. Takvinge veit jeg ikke om blir så tøft eller. Du får vel chippet den motoren til ca. 175 hester tror jeg, og 400nm. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har også en Slik Touran hjemme. God bil altså. Og de nye Diesel motorene sparker utrolig bra. Akselerasjonen går også veldig bra med DSG kassa du har. Svigerfar har akkurat samme. Hjemme har jeg kun vanlige pakka, ikke ekslusiv. Men absoulutt en fin bil. Nye felger hadde gjordt seg Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Den takvingen var ufyselig styg. BTW, siggen. Går faktisk ann å redigere en post istedet for å lage en ny post 2 min etter på 8828943[/snapback] Hvis den takvingen var ufyselig stygg, hvordan mener du en takvinge skall se ut? Spørr du meg ser de fleste takvinger akkurat slik ut.. 8828967[/snapback] Jeg mener at en fin takvinge ikke går i et over hele taket, men at det finnes et hull i midten. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Fant takvinge her;) 8828927[/snapback] Når du først tok deg bryet med å lete opp en nettbutikk kunne du i det minste funnet frem til en som passet bilen hans da, og ikke til en annen bil. Men det er vel for mye forlangt. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Fin bil! Kan jeg spørre hvor mye den kostet? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg kan fortelle deg at denne bilen kommer du til å bli fornøyd med! Jeg har selv den nye touran'en (se link i signaturen min) men kjører en slik som du har i jobben. Nå er ikke bilen jeg kjører i jobben stylet på noe som helst måte, men det er vertfall Highline-utgaven, med 2.0TDI 140HK. Mine felger kostet vertfall 16.000 kr. med Vredestein Ultrac 235/35/19" ferdig montert. + frakt. Spør meg gjerne hvis du skulle lure på noe angående Touran. Har god erfaring med denne bilen. Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå