Gå til innhold

Hjelp til familieskriver

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger hjelp til en familieskriver. Den er forbeholdt tekst og noe bilde. Vil veldig gjerne ha tips om en printer som kan ha blekk som "varer" en stund, ettersom det kan gå litt tid mellom hver utskrift. Gjerne ikke dyrere enn 1000 kr. Og det trenger heller ikke ha noe avansert bruker grensesnitt, ettersom det skal bare være en skriver som kan skrive tekst plettfritt, og kan skrive ut et bilde i ny og ne. Hadde en Canon printer som jeg var veldig fornøyd med istarten, men hørte at blekket på disse tørket fortere ut ettersom det var flytende blekk. Og alt endte med en skriver som skrev ut hakkete linjer, og uleselig skrift

Er åpen for mange innspill, men vil veldig gjerne ha en printer i HP skiktet. Lett og skaffe blekk patroner o.l.

Vil gjerne også ha en printer der jeg slipper og bytte ut alle fargene, gjerne 1 svart patron, og en samlet fargepatron hvis det er mulig i dag?

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har har bare brukt blekskrivere fra canon ( 2 sk) i mange år og det har ikke vert noe problem med uttørkede patroner.

en eneste gang har dysene gått tet

vi hadde en fra hp på jobben men skiftet til canon ( jeg husker ikke grunnen) . da var hp bleket mer følsomt for fuktighet

canon var også den første som kom med separate tanker til skriverene til hjemmebruk etter det jeg vet

jeg mener også at også blekt til canon bruker pigmenter nå hvis det var det du mente med "flytende" blekk

hp er også begynt å bruke separate patroner dog ikke til alle skriverne ( de billigste ).

canon har vært kjent for å være mer økonomisk i utskriften en hp .

hvilken butikk ønsker du å handle hos ?

Lenke til kommentar

Der også er jeg veldig åpen for det meste. Gjerne nettbutikk, men trenger en printer raskt, så tenkte noe a'la elkjøp eller ekspert, ettersom jeg har begge to i nærheten! =)

Ja.. Jeg er ikke så erfaren på printer området, så hva som er best eller ikke sier meg ikke så mye. Tar ting jeg har hørt for god fisk inntill jeg får flere meninger ;) Men tilbake til topic, hva har billigst blekkpatroner av hp eller canon? og som sagt, hvis du vet om noen, så står mye utskrift av tekst, og av og til bilder i fokus.. =)

Lenke til kommentar

siste gang jeg så en prise på patronene ( ca 2 uker siden) så virker det som om det er ganske like i pris

på elkjøp ( nettsidene ) gikk det ikke an å sammenligne hp hadde ikke separate fargetoner men det bare var separate patroner for canon sin del

hos binders (nettsidene ) så virker det som hp er dyrere på patronene sammenlignet med canon

du må nok ta deg en spionrunde hos butikkene i nærheten .

hus bare på at de forskjellige skriver-modellen har sine egne type patroner dog mange bruker de samme.

det var en ting som er lit uklart . du skriver at du ønsker en printer der du slipper å bytte ut alle fargen men også en der svart er i en patron og fargene i en anen.

hvis bleket skal vare en stund så er det en fordel at alle fargene kan byttes ut hver for seg. selv om de skulle tørke ut.

jeg ville anbefale pixma serien fra canon. der skal visstnok alle modellene ha separate patroner ,men det må du undersøke hvis du kjøper en.

ps: har du forsøkt å rense dysene på den canon skriveren du har eller hadde ?

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...