lain Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Bilde fra Trubaduren forestillingen nå i helgen, på Fredriksten festning i Halden. Sleit litt med vinkel og unngå alt av jalla scene stuff de hadde satt opp, men følte dette ble ok, noen forslag til hva annet som kan gjøres med det? Burde jeg ha brukt et annet utsnitt, da jeg har et hav av himmel og endel mer mur under å ta av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kunne nok gjerne valgt et litt annerledes utsnitt i og med at personen blir såpass midstilt og som du selv sier, du har jo mye å ta av. Litt mer kontrast kunne kanskje vært å fortrekke, men et fint bilde og et fint motiv.. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Skrev feil i første post, da jeg mente mer rundt han, og ikke så mye i høyden, med tanke på crop og scene dill. Syntes denne ble litt bedre. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Bra motiv og tanke, hadde vært flott med en slik klipping som vist over, og at vakten hadde stått snudd mot kameraet, så vi ser lettere at han bærer et våpen, og at formen av hjelmen blir tydeligere. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 ja vet, og har mange bilder som ikke ble noe bra, det er ikke så greit å klare å få klart bilde midt under en opera forestilling med alt som skjer, plus de marsjerte frem og tilbake oppe på muren der. Takk for kritikk. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Forståelig Uansett kan det jo være noe å ha i tankene ved en senere annledning Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Den croppete versjonen ble mye bedre. Følelsen av at personen er alene kommer tydeligere fram på den versjonen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå