nekronos Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hei..! Jeg har et ati x1950pro liggende, og på mitt hovedkort (n590sli) har jeg jo 2 pciex16, har ett 8800gtx fra før. Kan jeg ha ati kortet som slave og bruke det til en anne skjerm? Hvis ja, må jeg ha en spesiell driver eller kan man ha ati driver og nvidia driver uten at de kommer i veien for hverandre? Takker for svar... ;D Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hvorfor prøver du bare ikke? Det kommer jo ikke til å smelle eller noe sånt? Så lenge begge kortene er kompatible med hovedkortet kan jeg ikke se at det ikke vil gå. Du må uansett installere begge driverene. Går det ikke, er det vel bare å ta det ene ut? Lenke til kommentar
nekronos Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 hahah... ok . får prøve da Lenke til kommentar
Moal Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Må ikke kortene være identiske viss d skal gå? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Må ikke kortene være identiske viss d skal gå? 8829222[/snapback] Det er vis han skal kjøre SLI. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Tviler på det sterkeste at dette går. Ati bruker CF mens nvidia kjører SLI Er 99% sikker på at dette desverre ikke går Men du kan jo alltids prøve Lenke til kommentar
nekronos Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) jeg spurte om det gikk ann å ha et ati kort som slave/et kort for seg selv med en egen skjerm,, Dette gikk helt utmerket funker akkuratt som med to skjermer på ett kort, men nå kan jeg se hd film uten at det lagger når jeg spiller krevende spill ;D EDIT: Jeg sa ingen ting om sli og cf EDIT2: det gikk også ann å innstalere 2 skjermdrivere, hadde mistanke om at det ikke gikk da jeg har prøvd med et gammelt nvidia riva pci kort, da ble 8800gtx driveren overskrevet. Endret 10. juni 2007 av nekronos Lenke til kommentar
Megern Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Tviler på det sterkeste at dette går. Ati bruker CF mens nvidia kjører SLI Er 99% sikker på at dette desverre ikke går Men du kan jo alltids prøve 8829264[/snapback] Han snakket aldri om sli eller cf. Edit: Jeg kom vist veldig sent. Svarte i en annen post i mens. Endret 10. juni 2007 av Megern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå