Gå til innhold

kritikk på vegardmelsom.net

Anbefalte innlegg

Hei! Veldig lenge siden jeg har vært aktiv på denne fronten, og sinnsykt lenge siden jeg har laget en webside. Tingen er den at jeg lager en webside som jeg kan bruke på intervjuer til jobber, skole ect. En portefølje kan man vel egentlig si.

Vegardmelsom.net

Kritikk tas gledelig imot

EDIT: er litt usikker på den teksten om lov og retter. Kan jeg skrive slik jeg har gjort?

mvh Vegard Melsom

Endret av Vegard Melsom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden er for brei! Irriterende med en extra scrollebar, som også gir assosiasjoner til dårlige sider.

Liker heller ikke at den grønne baren nede på siden hopper når du trykker på lenkene. Bildene dine er heller ikke på linje.

Kanskje kan du sette Kontakt info og den "Lov og rett" teksten på linje med teksten over den grønne baren, slik at det dannes en sånn usynnlig ramme. Det kan være litt kult ;)

Bruker forøvrig IE6 :blush:

Men ellers så det fint du :)

Endret av Rugboy
Lenke til kommentar

Hei du.

Ble irriterende med den bunnen. Ble ekstra scroll. Jeg brukte Fx.

Du kan ha mouse-over effekt på den menyen din. Ikke noe sterke farger men den fargen som du har i bunnen, altså den lyse-grå-grønn-fargen.

Kan du prøve med andre skrifttype på overskrifter som "Hva er meningen med denne siden?"

På Portefølje kan du kategorisere de. Logoene under Logo og nettsider under Web. Osv.

På kontakt kan du prøve å gjøre Submit og reset knappene også til grønn :) og evt. 1px svak grønn fargen som du bruker på siden kan du ha på border til feltene.

Ellers er det ikke mye jeg kan komme på siden dette er et ganske simpel side.

Edit: Siden din følger ikke standar

Endret av romy
Lenke til kommentar

Faen heller, drop hele baren! Den tar mye mer oppmerksomhet enn den burde. Rett og slett unødvendig.

Prøv heller, som eg nevnte i forrige post, å lage en "usynlig" ramme på websida ved hjelp av av kontakt info og den "Lov og rett" teksten.

Lenke til kommentar

Her komme det frem mye bra som jeg kan jobbe videre med. Det setter jeg stor pris på.

Det med scroll, det var ikke meningen faktisk, ikke veldig vanskelig å fikse, for det andre så skal den bunnen fylles med noe,men veit ikke helt hva enda.

Jeg har prøvd å sette det opp stilrent, men har kanskje bomma. Vanskelig å sitte med samme side mange timer, også se alle feil etterhvert., Blir litt blind etterhvert.

Kommer frem at siden er for blei, tingen var den at jeg ville fylle ut hele siden, og ikke bruke noen rammer på siden, altså bruke PC skjermen som ramme, men jeg kan heller se på det, også heller finne en annen løsning hvis jeg finner en.

Andre ting som dere sier, meny, farger ect: Ja jeg veit, jeg har brukt kun de enkelste løsningene da, men det kan jeg heller jobbe med etter at jeg er fornøyd med utseende generelt.

Men takk for hjelpen alle sammen, jeg skal jobbe videre med det dere har kommet med.

Lenke til kommentar

Litt mørkere bakgrunnsfarge, total renovasjon av den "boksen" helt nederst på siden, litt endring i tekst plassering i de artiklene så kan dette bli bra :)

Ellers så likte jeg fargevalget ditt og utførselen av meny/logo oppsett.

Lenke til kommentar

dere, nå ser jeg hvordan siden ser ut fra en annens PC! Fargene mine er ikke sånn de ser ut på laptopen min, og det ser egentlig helt for j***** ut. hehe

skal se om jeg får fiksa dette snart...hvertfall, ikke helt sånn jeg trodde det skulle se ut for andre. den ser helt annerledes ut hos meg på den PCen jeg lagde den på...

EDIT 16/6: Jeg la den siden for en stund, må fikse en del...takk for all hjelp

Endret av Vegard Melsom
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja, som dere ser så la jeg ut denne siden til kritikk 10/06, så den er ikke oppe for øyeblikket. Jeg har littegrann å jobbe med, men den kommer.

Så for øyeblikket er det ikke noe vits å poste noen innlegg her.

Men takk for at dere er på hvertfall. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...