Akrabra Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 når man spiller igjennom wc3 campaignen er det forskjellige mouse pointers for hver race.. lurte på om det var mulig å bruke dem i windows, eventuelt i wow også hvis det er noen som vet noe mer om det er mulig og hvordan det gjøres, please post:D Lenke til kommentar
Arang Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Du kan stille musepekeren din på Kontrollpanel -> Mus -> Pekere -> Bla gjennom. Jeg fant ikke pekerne, men jeg er usedvanlig dårlig til å lete. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det har eg gjort. Eg bruker nokon frå Heroes of M&M V og nokon frå The Settlers III. Det du må gjere er å finne peikarane i mappa til WC3 (eller kva som helst spel) og gå innpå Kontrollpanel/Control Panel > Instillinger for Mus (elns)/Mouse > Pekere/Pointers. Du må dobbelt klikke på den pekeren du vil skifte og so blar du deg til fila/peikaren du vil ha. So enkelt er det. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Funka dårlig, fant ingen musepekere Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kan du og/eller dei som vil ha peikarane leggje ut bilete av mappa, sånn at det blir lettare å tenkje kor den kan liggje. Bilete av hovudmappa, sjølvsagt. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Jada Det eneste som slo meg var Support, men ikke noe spesielt der. Endret 11. juni 2007 av Rallahr Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Vanskeleg å tenkje seg til kvar peikarane er. Har du sett i alle mappene? Til og med mappene i mappene osv.? På The Settlers 3 var det: The Settlers 3 > Extras > Pointers Men eg veit ikkje kva det er på Warcraft 3. Eg sat og tenkte og kom på å søke på endinga til peikarane, som er enten .cur eller .ani Derfor kan du søke på .cur eller .ani, då skal det komme opp alle musepeikarar og då kan du sjå kva mappe den er i, viss du har sånn visning som alltid (trur eg) er når du trykkjer på Start > Søk/Search: Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 http://www.topdownloads.net/themes/view.php?id=8157 Her kan du laste ned et warcraft 3 tema til windows. Du kan sikkert bare bruke pekerne hvis du vil det. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 http://www.topdownloads.net/themes/view.php?id=8157 Her kan du laste ned et warcraft 3 tema til windows. Du kan sikkert bare bruke pekerne hvis du vil det. 8842124[/snapback] søkte på google å fant posten igjen:p utrolig shit.. men den raren funker ikke, må ha wc3 mouse pointers. noen flere forslag!? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Har du gjort det eg skreiv? Å søkje på .ani eller .cur? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Har du gjort det eg skreiv? Å søkje på .ani eller .cur? 8993174[/snapback] prøvde det nå. no luck, blir nok windows mouse pointer fremover ja:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå