Robåt Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Her om dagen skulle jeg innstalere drivere til skjermkortet etter å ha formatert. Men når jeg starter innstaleringen så starter den på midten, og så står den den en liten stund til skjermen blir svart. Etterpå så må jeg inn i sikkerhetsmodus for å slette driveren, ellers funken ikke vanlig modusen. Driveren jeg prøver og innstalere er 94.24_forceware_winxp_international_whql Hovedkort: Asus A8N32 Grafikkort: Nvidia Geforce 7800 GT Prosessor: Amd Athlon 64 3500+ 2.2 ghz Takk på forhånd Endret 11. juni 2007 av Selklubber Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Her om dagen skulle jeg innstalere drivere til skjermkortet etter å ha formatert.Men når jeg starter innstaleringen så starter den på midten, og så står den den en liten stund til skjermen blir svart. Etterpå så må jeg inn i sikkerhetsmodus for å slette driveren, ellers funken ikke vanlig modusen. Takk på forhånd 8828218[/snapback] Tror du burde inkludere maskintype (spesifikasjoner), spesielt hva for skjermkort du har og hvilken driver du prøver å installere. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Tror du burde inkludere maskintype (spesifikasjoner), spesielt hva for skjermkort du har og hvilken driver du prøver å installere. 8831055[/snapback] Ja, har gjort det nå Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Er det ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 er det noen som vet noe Lenke til kommentar
b21a Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Kjører du 64-bit? I så fall har du nok feil driver. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg har vanlig xp. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 og det er ikke en "onboard" grafikk chip som lager krøll? Plagdes med noe lignenede når jeg skulle installere Gforce kortet mitt, men det var da på en eldre maskin enn din, men fikk det ikke til før jeg disablet onboard grafic i bios. Prøv forøvrig å laste ned ny driver fil fra nett, kan hende den du har fått er korrupt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå