siemensboy Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hei! Min søster skal gifte seg i sommer, jeg fikk oppgaven om å fikse en fin bil som de skulle bruke. Hun sa hun ikke ville ha noen limmo, og det kan jeg forsåvidt skjønne! Også lurer jeg på om det er noen firmaer i buskerud eller på østlandet som leier ut en ekslusiv bil i en helg eller en dag? Tenkte litt på disse modellene: Bmw 745/760 (bare ikke diesel) Mercedes S 350-600 Rolls Royce nesten alle modeller Bentley Jaguar Sportsbiler Bentley Continental Morgan aero 8 Porsche Ferrari Tvr Aston Martin Lamborghini noen som veit om noe så si ifra tusen takk Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hva med en veteranbil? men har desverre ikke peil på hvor man leier slikt ... Lenke til kommentar
wilai Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Bil Forhandler, Demo bil Bare spør rundt, men vet at forhandler leie ut biler Endret 10. juni 2007 av wilai Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 hm, prøveskilter er jo kanskje litt dumt i et bryllup? kan jo ikke bare gå og ta med meg en demo bil og si jeg skal låne den i et bryllup? :S ingen firmaer som leier ut noe da? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 kan jo ikke bare gå og ta med meg en demo bil og si jeg skal låne den i et bryllup? :S Jeg trur det skulle være ganske enkelt å få til, det koster også lite/ingenting. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ehm, sportsbil til brudebil? Det er lenge siden jeg var i et bryllup, men er det ikke vanlig at forloveden kjører bilen mens brudeparet sitter bak? Blir jo litt vanskelig med en Porsche. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Prøv å få tak i en Aston Martin V8 cab fra slutten av 70-tallet. Får få vakrere biler, de passer til formålet, og jeg tror jeg har sett utleie av slike til nettopp et slikt formål. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hva med en lang og flott hvit Lincoln, eller en lang hvit Hummer H2 med boogi: http://www.exclimo.no/index2.htm En lang sort Excursion: http://www.limousine.no/vognpark.html Blandt annet en lang hvit Chrysler 300C: http://www.limousinepartner.no/en/index.htm Lang sort Lincoln: http://www.gyllenhammar.no/ OSV OSV er bare å google litt... Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) er bare å google litt... 8830802[/snapback] Eller lese første post hvor det helt klart står at limo ikke er ønskelig En ide er kanskje å kontakte eventuelle entusiastklubber i ditt område. Sikkert mange som stiller opp noen timer med go'bilen sin nyvasket og strøken for en tusenlapp eller to. Endret 10. juni 2007 av TheCooler Lenke til kommentar
rublings Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Tenkte på det samme.. Slike gamle britiske er jo fine og bra til bryllup. Morgan, Jaguarer etc Får sikkert bra tilbud hvis du kontakter entusiast klubb Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 I forhold til Morgan kan du jo kanskje kontakte Roadster Square i Oslo? Det er så vidt jeg vet de som forhandler Morgan, og det skader vel ikke å spørre? Er vel Knut Christian Hallan som driver stedet, og han virker i alle fall som en hyggelig fyr. Roadster Square har vel en del andre godsaker. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Bislet Limousine leier jo ut Mercedes S-klasse da, som trådstarter satte opp som ønske... Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Tusen takk for mange bra forslag! "I forhold til Morgan kan du jo kanskje kontakte Roadster Square i Oslo? Det er så vidt jeg vet de som forhandler Morgan, og det skader vel ikke å spørre? " Har dem en hjemme side ellers, finner jeg nr til knust christian Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det er vel bare å ta en titt på www.morgan.no, og om siden er nede leter du frem et gammelt Autofil, de har kontaktinfo til alle forhandlerne og importørene sist i bladet. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Ehm, sportsbil til brudebil? Det er lenge siden jeg var i et bryllup, men er det ikke vanlig at forloveden kjører bilen mens brudeparet sitter bak? Blir jo litt vanskelig med en Porsche. 8830484[/snapback] du har faen meg et poeng! Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 da dropper vi aero 8, porsche, tvr og sansyneligvis ferrari Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det primære problemet med en TVR er at den trolig vil gi øyeblikkelig sladd i første sving, og sende brud og brudgom rett mot en fjellvegg, baklengs i 210 kilometer i timen. Men 911 har vel bakseter? Eneste problemet er jo det at både brud og brudgom da må være mindre enn 150 centimeter høye, og veie mindre enn tyve kilo. Til sammen. Eldre Royce passer nok bedre da. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 samt dem skal krype ut av de minste baksetene i en cupe med 2 dører! haha ja, Royce (Y)! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det primære problemet med en TVR er at den trolig vil gi øyeblikkelig sladd i første sving, og sende brud og brudgom rett mot en fjellvegg, baklengs i 210 kilometer i timen. Men 911 har vel bakseter? Eneste problemet er jo det at både brud og brudgom da må være mindre enn 150 centimeter høye, og veie mindre enn tyve kilo. Til sammen. Eldre Royce passer nok bedre da. 8835884[/snapback] Eller som porsche har sagt selv om de baksetene; de er kun beregnet på personer som er 12år eller yngre, og jeg betviler sterkt at søsteren til trådstarter er så ung Men jeg ville nok ha gått for en rolls royce, det er nok et godt valg i et bryllup, eventuelt kan eldre jaguarer være fine biler i en slik anledning. Lenke til kommentar
arobicRoy Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Oslo limousine utleie har de meste. Har brukt dem ved flere anledninger, de er veldig proffe. De har R klasser, S klasser, s 80 ++++++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå