Gå til innhold

Hehe.... mobil-avstemning igjen.


Hvilken mobil burde jeg kjøpe?  

2 stemmer

  1. 1. Hvilken mobil burde jeg kjøpe?

    • SonyEricsson P800
      24
    • Nokia 3650
      9
    • Siemens S55
      22


Anbefalte innlegg

Lurer fært på hvilken mobil jeg skal kjøpe...

Vil helst ikke bruke mer enn 4 store lapper, men har lest litt om SonyEricsson P800.... og den virker jo helt genial!!! :lol:

Eneste minus på P800 er prisen. :( Hvor mye koster den egentlig?

Kanskje jeg spanderer på meg den. Burde jeg det?

Hadde først lyst på Nokia 3650, men så fikk jeg øye på Siemens S55... og det som er negativt med den er dårlig skjerm (256 farger) og liten lagringsplass (900kb).

Gi meg + og - om de forskjellige telefonene, gjerne fra dere som selv har erfaring med mobilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

neimen....

er du her , condrup?

jeg er en bmxer (flatlander) fra kongsvinger.

...............

så du mener jeg burde kjøpe neonode? hvorfor?

 

jeg syntes ikke den var noe tøff.

har gått gjennom svenske webshopper, og med dagens krone-kurs koster P800 - 5600 NOK

 

................

noen her som har erfaring med å kjøpe fra svenske webshopper?

eller vet noe om det?

det går vel greit det? eller?

bare får mobilen i posten, man trenger vel ikke toll, avgifter osv på det?

Lenke til kommentar

P800 skal etter det jeg har hørt koste mellom 7000 og 10000 kroner i norge.... En på jobben fikk denne i julegave av kona... Den er HELT RÅ!!!! Det er jo egentlig bare 4 stk av den i Norge nå, så vidt jeg veit, men hu fikk det til ved å ringe sjefen for no greier MANGE GANGER og maste.. Hu betalte ca 15000 for den da... Greit når man tjener over 2 mill i året...

Lenke til kommentar

Med tanke på at Ericsson har rettet seg opp og nesten leder utviklingen innen mobil så ville jeg velge P800. Siden den kommer litt senere til Norge er den som kommer en bedre versjon enn de man leser om på nettet og jeg vil tro at det lydproblemet enkelte beskriver er fixet snart.

Ikke kjøp Nokia!!!!!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

kjøp p800 +(de er det for mange av til å nevne alle,men her er noen få) + STOR touchscreen fargeskjerm

+ Mange utviklere som lager spill og nyttige programmer(tipper det er flere enn det er til neonde) altså masse programmer/spill

+ lurer man på noe så er det mange gode forumer www.my-symbian.com,legg inn et spørsmål og du har svar innen maxs 5min

+ bruke ordentlige sanger som ringelyder

+ems og mms

+ gprs(noen som vet når netcom kontantbrukere for nyte godt av det??)

+mp3 og video

+STOR plass 12mb interminne/følger med 16mb memorystick) skal bestille 128mb memory stick snart så er det også en fullverdig mp3 spiller

 

- det eneste ordentlige minuset er litt kornete bilder med kameraet

Lenke til kommentar

Jeg synes du skal vente til Neonode N1 kommer jeg... :smile:

Den har vel det meste og litt til enn det p800 har, blant annet den leveres med 64mb lagring, mp3spiller, innebygd pda etc. Skjermen er litt mindre, men det er også telefonen. P800 er en klump av en murstein som veier ca 140g. Neonode bare 94g. :yes: Skjermen skal også ha flere farger enn p800 = bedre bildekvalitet.

 

Tar litt tid før den kommer til Norge, men ventingen blir vel verdt det.

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg både P800 og N1 er noe av det mest gyselige jeg har sett av mobiler noensinne.. designstaben må jo ha vært dritings eller no... :-?

 

MEN, det betyr ikke at mobilene ikke er spennende og bra :smile: Noen som vet når/hvor man kan få tak i N1??? Denne ser interessant ut i grunn...

Lenke til kommentar

Enda så kan man ikke få tak i Neonode noen plass, som jeg vet iallefall. De 1000 stk som skal være laget selges til de 1000 første som forhåndsbestilte den som igjen bare er i Sverige først og fremst. Deretter er det sagt at de skal lage rundt 200000 som skal leveres ut i skandinavia. Tror ikke de kommer før på sen-sommeren egentlig... :cry:

 

Jeg skal iallefall vente... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...