allyse Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jadda. Skulle kjøpe meg en fornuftig pendlerbil, og endte opp med denne. En ganske så original S14a fra 1999. Racing edition. Grunnen til jeg valgte racing var at denne hadde gått lite, og kjørt en liten sesong i tyskland før den virker til å ha stått relativt rolig. Den har 38.000 på meteret (selgerne, eller PA er seriøse, så dette er nok ikke rotet på for de som måtte lure). Bilen er strøken inni og ellers funker supert. Litt snusk med et hjullager, men det fikses på mandag. Kommer ikke til å gjøre sååå mye med den i starten (sier ikke alle det? ), men har bestilt apexi 3-tomms hele veien, som kommer om et par uker. Under ligger ihvertfall noen bilder av den Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Deili bil, men senke den litt meir framme? so den står likt.. ser ut som den e høgare framme på dei bilda. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Nice! Byttelåne en liten uke, Aleks? ^^ Gratulerer med feit bil. Jeg hadde trodd du kom til å gå for Lancer Evo, du har jo gode erfaringer med de. Lenke til kommentar
oletider Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 gratulerer med tøff bil, blir jo gromt med 3toms`n, deilig lyd i de da:D Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Nice! Byttelåne en liten uke, Aleks? ^^ Gratulerer med feit bil. Jeg hadde trodd du kom til å gå for Lancer Evo, du har jo gode erfaringer med de. 8830064[/snapback] :!: :!: :!: :!: Men ellers, en fin bil. Men som det ble nevnt lenger opp her, så trenger den seeeeenking. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Nå står den på ulent plan, så virker nok litt høyere enn den faktisk er. Tror ikke det blir sååå mye senking da den er ganske stiv fra før (er ikke råner, så ser fra et bruksperspektiv). Når det gjelder en EVO kommer dette nok etterhvert også Og nei til å byttelåne Endret 11. juni 2007 av allyse Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 hvor mye må man blø for en sånn en ? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 hvor mye må man blø for en sånn en ? 8834765[/snapback] 260 for den inkl eksos. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Veldig pen bil du har skaffet deg der. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 meget fin bil, ta godt vare på den. meget fin Silvia Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Gratulerer med en kjempe pen bil Fikk lyst på en slik når jeg så den nå Lenke til kommentar
allyse Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Takk, takk. Alltid moro med noe nytt. Like så greit å kjøpe noe slik mens jeg enda er ung. Blir alltid litt feil å se gamle folk i slike biler :/ Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Nice bil, du kommer til ha mye morro med den der;) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Takk, takk. Alltid moro med noe nytt. Like så greit å kjøpe noe slik mens jeg enda er ung. Blir alltid litt feil å se gamle folk i slike biler :/ 8844877[/snapback] Kjører ei gammal dame (med lilla hår!) rundt her i byen i en alltid skinnende blank MX5 :/ Lenke til kommentar
allyse Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Får vel komme med en liten oppdatering. Først vil jeg gi alle ære til PA for suveren service Så til poenget... Da var eksosen snart klar her, og fikk ut sony-spilleren for å starte med å sette inn den nye spilleren jeg skal ha, og rom til målere er nå klart. Ikke bestemt meg for hvor jeg skal kjøpe målere enda, men var litt rundt i Oslo, og alle har jo bare autogauge, noe jeg har hørt er mindre bra å bruke. Syntes også det så litt jalla ut i butikken, så jeg holdte meg unna dem. Jaja, får legge til noen bilder også av det som er gjort nå. Sorry for elendig bildekvalitet, men gikk litt fort i svingene pga. regn og jeg var våt og sur av at bensin kosta 12,40 literen i Oslo idag (Måtte fylle). Hmm. er vel ikke mer å si da for nå utenom at jeg trolig må skifte dekk. Greit nok det slipper lett på dette føret, men det var da ekstremt på denne bilen. Selv med "superpen" kjøring var det som å kjøre sykkel på blank is. Kanskje ikke så heldig i lengden Hm. trenger noen coilovers også... kanskje noen nye bremser... ugg. Lenke til kommentar
exs Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) aiai... teak midtkonsoll ikke så stor fan av teak men ellers en pen bil Endret 24. juni 2007 av exs Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 aiai... teak midtkonsoll ikke så stor fan av teak men ellers en pen bil 8934198[/snapback] Rolig, rolig. Skal skiftes. Bare få kjøpt nye paneler til den først. Slik det er originalt på Racingutgaven vettu Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer med en nydelig bil! Selv eier jeg en s13, da det var litt mer i min prisklasse. ~200k ++ under deg ! Ser du skrev i toppen at du ikke skal gjøre noe særlig med den. Men synes det ser du som du er godt i gang allerede jeg? 3" eksos, ny turbo, oljetrykk/temp, så har du en god start Selv skulle jeg også bare få bilen i orginal stand å holde den slik, men det varte ikke til jeg kom hjem med den ei gang.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Ja. blir jo fort litt mer enn en forventer seg. Som du ser er det 3-tomms eksos på nå, men ikke fått det helt ferdig enda. Venter på en del som ikke har dukket opp enda (fant ikke det ut før bilen var på bukken, så da ble det bare å montere opp det som var ankommet. Problemet er jeg ikke har bestemt meg om jeg skal bruke den om vinteren (ideen var egentlig det), men da lønner det seg ikke for mye å dempe den for mye og sette på dyre bremser. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg brukte min i vinter. gikk fint det, men pass på å ha gode dekk, og noen sandsekker i trunken. Ræva kommer fort vist ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå