timmy234 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Hei jeg har et spørsmål. Jeg har gått over til Bredbånd gjennom CanalDigital og har anskaffet en trådløs Router av typen Dlink DI-524. så står det Wireless G. Så er problemet at når jeg er koblet på så viser det seg at det er meget dårlige signal, en til to streker. Det er ingen betongvegger mellom. Routeren står på stuen og Pc på soverommet. Jeg er så irritert at jeg vurdere og legge inn kabel. Hva kan jeg gjøre for og få bedre signal.Hadde ikke lyst og strekke kabel. Endret 10. juni 2007 av timmy234 Lenke til kommentar
stdhin Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hei, dette er noen få enkle tips som kan være med på å øke rekkevidden på det trådløse nettverket ditt. -Ikke plaser trådløs router nær noe stort speil -ikke nært sikringskap, -ikke ha lukkede dører mellom router og der pc står, -ikke sette router nær ting med store magneter så som høytalere og slikt, -ikke bruke kanal 11 eller kanal 6 bruk en annen trådløs kanal. -Prøv og flytt på den trådløse routeren bare litt til en av sidene kan hjelpe masse. du kan prøve disse tipsene og se om noen av de hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå