Fisk1 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hoy. For en tid siden fikk jeg mulighet til å mekke meg et dualscreenoppsett med to LCD-skjermer, så da gjorde jeg så klart det. Alt funker kjempefint, men det er en sak; når jeg alt + tab'er ut av f.eks et spill, så blinker skjerm nr 2, og pc'n "fryser" i et sekund. En smule irriterende, men jeg har overlevd. Lurer egentlig på hva i alle dager dette kommer av, og om det er noe å gjøre med det? Kjører "hovedskjermen" min på VGA-kobling, og skjerm nr. 2 via DVI med adapter. Problemer oppstår også når jeg avslutter spill og lignende, altså når vinduet skifter. Spiller ingen rolle hvilken skjerm jeg kjører det på, skjer uansett. Trolig er dette en hardware-sak? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Boye Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Forsøkt å kjøre spille i samme oppløsning som begge skjermene? "Flimring" har jeg ikke opplevd annet enn når jeg kjørte CRT skjermer (Hz ble endret). Men det er normalt at ikoner, vinduer etc. flytter litt på seg hvis du spiller i en annen oppløsning enn skjerm #2. Endret 11. juni 2007 av Boye Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Ja, dette med oppløsning er jo en ting, men er ikke alle spill som kan kjøres i 1150x864 da. =/ Uansett; jeg kan teste og se om det hjelper. Eller er det rett og slett at skjermkortet mitt er for tregt? Bruker et Radeon X1600, 256 MB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå