The 5 element Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Har 6 maskiner på nettverket her heime. Ingen problem med å finne dei under "mine nettverksteder", og overføre filer. Har fått ei ny bærbar som eg og skal kunne overføre filer fra\til. Finn maskina på dei andre i oversikta, men får ikkje tilgang til hd, får feilmelding om "\\Fujitsu er ikkje tilgjengelig." Når eg prøvar å opne Workgroup på nye maskina får eg beskjed "Workgroup er ikkje tilgjengelig." Ingen problem å pinge dei andre maskinen. Har prøvd trådlaust og kabel, brannmur av og på både på den nye maskina og dei gamle. Har kjørt veivisaren 2 gonger og slått på deling av filer. Begynner å bli litt oppgitt no, har jo gjort dette før, men no slit eg. Edit1: Får kopla meg til maskina med eksternt skrivebord, men framleis ingen framgang når det gjeld "Mine nettverksteder" Edit2: Når eg søker etter maskiner og tastar inn IP til den nye kjem eg inn på den, men ikkje når eg trykker namnet under Mine nettverksteder - Workgroup. Det same dersom eg søker etter maskin og legg IP til den maskina eg vil kople meg til på, ingen problem, men den ligg ikkje under Mine nettverksteder - Workgroup. Endret 10. juni 2007 av The 5 element Lenke til kommentar
Zloten Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 legg til wins på den bærbare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå