Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikkje kople på anna pc på LAN

Anbefalte innlegg

Har 6 maskiner på nettverket her heime. Ingen problem med å finne dei under "mine nettverksteder", og overføre filer. Har fått ei ny bærbar som eg og skal kunne overføre filer fra\til. Finn maskina på dei andre i oversikta, men får ikkje tilgang til hd, får feilmelding om "\\Fujitsu er ikkje tilgjengelig." Når eg prøvar å opne Workgroup på nye maskina får eg beskjed "Workgroup er ikkje tilgjengelig." Ingen problem å pinge dei andre maskinen. Har prøvd trådlaust og kabel, brannmur av og på både på den nye maskina og dei gamle. Har kjørt veivisaren 2 gonger og slått på deling av filer. Begynner å bli litt oppgitt no, har jo gjort dette før, men no slit eg.

Edit1: Får kopla meg til maskina med eksternt skrivebord, men framleis ingen framgang når det gjeld "Mine nettverksteder"

Edit2: Når eg søker etter maskiner og tastar inn IP til den nye kjem eg inn på den, men ikkje når eg trykker namnet under Mine nettverksteder - Workgroup. Det same dersom eg søker etter maskin og legg IP til den maskina eg vil kople meg til på, ingen problem, men den ligg ikkje under Mine nettverksteder - Workgroup.

Endret av The 5 element
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...