Skogslik Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 eg har nå komt til andre boss på Dead Rising, Carlita eller noe sont. han som har den sniper tingen. Noen ide til hvordan eg skal klare han :S Eg har bare slag våpen, og kommer aldrig nerme nok til og slå han så det går ikkje. Han eg har med meg dauer enten eller setter seg fast i en butikk. så, går det an og klare? noen plass eg kan finne noe skyte våpen? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 I Paradise Plaza er det noen politi-zombier ved vinduene (der det er vann). De har pistoler. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg tok ham med slagvåpen, syntes det var enklere enn å skyte ham fra avstand. La kompisen din angripe ham først, og snik deg fram mens han oppholder ham. Husk å ta dekning når du kan. Når du er nære nok, kan du begynne å hamre løs på ham. Da slutter han å angripe, og forsøker å stikke av. Lett bytte Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Det jeg gjorde før jeg gikk til Carlito, var å hente pistolen til polti zombiene i paradise plaza ved utgangen ut til parken, så tok eg 2-3 pistoler og masse jucie så når jeg ble skudd av Carlito drakk eg juice Så lar du Brad ta litt liv av Carlito så er det din tur, pass på å vær forsiktig! Eller kan du hente en maskin pistol som jeg ikke helt klarer å forklare hvor er, så jeg gir deg denne linken til å vise hvor den er Her (kan ta litt tid før den kommer tror eg 30 sku -1 minut ) Men den maskin pistolen blir det mye lettere å ta Carlito! Edit: Masse Leif :!: Endret 10. juni 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 hm ok. men går det an og dukke på spillet? kunne trengt det og Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) hm ok. men går det an og dukke på spillet? kunne trengt det og 8827678[/snapback] nei det går ikke , når han skyter deg er det bare å hoppe villt du klarer det med maskin gunnen det blir lett , hvilken lvl er du? Endret 10. juni 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 funker bra å løpe sikksakk noen ganger. ellers så kan du stelle deg bak ting og ta cover Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) hehe klarte det faktisk nå med maskin pistolen! eg og han andre fikk han in i en butikk så vi bare skøyt som bare det det på han Edit: MEN, har et quest ved siden av cas 2 questst eg har komt til nå, hente medisinen til han mannen. Er det bare bare cas questene eg må gjøre? er redd viss eg saver nå of det andre questst går ut eg må begynne på nytt på spillet :S Endret 10. juni 2007 av gas Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 mega man gunnern tar han på 2-3 skudd Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 hvis jeg tror det er det oppdraget jeg mener det er . så må du dra til matbutikken og gå inn på et romm der og hente medisin til han Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) hehe klarte det faktisk nå med maskin pistolen! eg og han andre fikk han in i en butikk så vi bare skøyt som bare det det på han Edit: MEN, har et quest ved siden av cas 2 questst eg har komt til nå, hente medisinen til han mannen. Er det bare bare cas questene eg må gjøre? er redd viss eg saver nå of det andre questst går ut eg må begynne på nytt på spillet :S 8828070[/snapback] Eg tror spillet kommer automatisk til å si du skal save det .. vis du skal på oppdrag med en gang og ikke vente i security rommet. + der oppdraget står er det sikkert gult? da er det tryggt å save det.. Ja det er bare case questene DU MÅ gjør for å få med deg hele storyen , di scoop queste hjelper deg å redde folk og gå opp lvl du som snakket om mega mannen pistolen , den er vanskelig å få tak i når man skal gjør oppdrag først Endret 11. juni 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Du kan jo prøve CD- Plater tar kansje lite liv men er mye mer moro og skrute av at du har rundhjult en boss med The Power Of Music enn med skytevåpen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Har komt en del videre nå, klart en del bosser Elsker rett og slett spillet, et av det beste spillene eg har spilt! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 virker som mange har slitt litt med denne bossen. jeg bare gikk inn i sportsbutikken i 2. etasje, så gjemte jeg meg bak veggen og lot Brad og Carlito skyte på hverandre. cluet er at Brad ikke klarer å drepe Carlito uansett hvor lite liv bossen har igjen, så jeg skøyt en puck på bossen når han hadde "0" liv igjen, så klarte jeg han Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Ja, gå inn å hent hockeykølla, det var med den jeg tok han. Men andre gangen jeg spilte gjennom spillet så brukte jeg sverdet. Edit: så du hadde klart han, bra. Endret 12. juni 2007 av marius90 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Har komt til der eg skal disamere de 5 bombene nå, ikkje akuratt lett motorsykkelen blir ødlagt og da må eg gå gjennom alle zombiene som er der nede, og der var det vist stapp fult! Endret 12. juni 2007 av gas Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har komt til der eg skal disamere de 5 bombene nå, ikkje akuratt lett motorsykkelen blir ødlagt og da må eg gå gjennom alle zombiene som er der nede, og der var det vist stapp fult! 8840538[/snapback] hvis du kjører ned i parkeringshuset, så tar du første sving til venstre, så kan du desarmere den første bomba der, samt at du kan kjøre den ene hvite kassbilen som står der. Den tåler en del mer enn motorsykkelen. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 huff du må ikke skrive "Dead Rising" og "2" i samme linje! Trodde det var snakk om oppfølgeren jeg nå! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 huff du må ikke skrive "Dead Rising" og "2" i samme linje! Trodde det var snakk om oppfølgeren jeg nå! 8841907[/snapback] Han skrev 2 boss der med di 5 bombene kan du ta den andre venstre sving tror eg, der er det en bombe + en sånn isbil du kan kjøre eller hav det nå en heter.. den bilen tåler en del men den er vanskelig å bremse med så kjør forsiktig.. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 bombene er enkle å samle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå