LockBreaker Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Hei. Jeg lurer på om noen kan anbefale meg et godt vannkjølingssett? Det skal brukes til å overklokke en quad core CPU, opp til omtrent 3,0ghz. Det er bare CPU vannkjølingssettet skal kjøle. Pris: opp til 2500 kr. Jeg har tenkt litt på dette settet: http://coolerkit.dk/product.asp?product=657&sub=91&page=1 Men kan også ThermalTake sett vere et alternativ? I så fall bør de vere gode. Som sagt kom med anbefalinger, jeg er meget takknemlig for alle svar. EDIT: Er det noen i Norge som selger det settet jeg linket til? I så fall, link? Endret 10. juni 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Tror ikke noen selger det settet i Norge, men du får jo kjøpt delene løst på microplex.no eller så kan du bestille fra vcore.dk i danmark, de har veldig gode produkter! Eller petra i USA. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Men det er et godt sett ja? Det blir ca 2300 kr. uten frakt. Men når den skal over grensa, blir det lagt på toll og avgifter da? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Momsen i landet du bestiller fra blir trukket fra og den norske lagt på, og i danmark er det like mye moms uansett. Blir fortollings gebyr og frakt. Men siden delene er noe billigere i danmark sparer du eller går opp i opp uansett. Settet er bra ja Men om du har planer om å bestille fra vcore burde du heller gå for PA radiatoren til thermochill. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Men www.coolerkit.dk er en seriøs leverandør ja? Og de leverer til Norge? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 det er de nok ;-) hadde enten godt for den eller bestilt fra vcore.dk, thermochill radiator og mcp350 med plexi topp. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Er dette et sett som duger? ThermalTake Bigwater 745 Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 duger sikkert, men er ikke noe iforhold til de andre setta. Hadde heller gått for swiftech settet eller kjøpt løst! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Da blir det Swiftech settet da. Takk for hjelpa blomster. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 anytime Håper du blir fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå