Thomsa Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg vurderer å kjøpe en Zune. Har prøvd en og syntes den var mye bedre enn iPod, spesielt til å se på film. Men den kan bare spille WMV filer, når det gjelder film. Konverterer den selv filene til WMV når jeg legger de over eller må jeg konvertere filene i et annet program? I så fall hvilket program foreslår dere? På forhånd takk Mvh Thomas Sætre Lenke til kommentar
SRD Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg vurderer å kjøpe en Zune. Har prøvd en og syntes den var mye bedre enn iPod, spesielt til å se på film. Men den kan bare spille WMV filer, når det gjelder film. Konverterer den selv filene til WMV når jeg legger de over eller må jeg konvertere filene i et annet program? I så fall hvilket program foreslår dere? På forhånd takk Mvh Thomas Sætre 8827012[/snapback] WMP 11 konventer kan konventere filmer, den gjør det når jeg flytter filmer over til min Creative Zen Vision:M som er et format som spilleren ikke støtter. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det er alikevell begrenset hva slags filformater som er støttet av WMP/Zune Programvaren. Når det er sagt er det absolutt ikke noe problem å laste ned gratisprogrammer som ordner det. Har hatt min Zune siden jul, og har blitt mang en god video-stund ut av den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå