Prectorex Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg har en Amd athlon 64 Prosessor socket:939 (2,4 GHz) og bruker vindows vista ultimate (32 Bit) som opperativsystem. Spm. mitt er: Vil det bli noe merkbar forskjell i ytelsen på pcen om jeg bytter til 64 bit opperativsystem, og da mener jeg ikke bare på spill, men også når det kjøres tunge programmer på pcen! Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Tja... Nokon seier at enkelte program går fortare på 64-bits operativsystem, andre seier at det meste går tregare. Så det er ikkje godt å vite kva og kven ein skal tru på... Det er vel fyrst når 64-bits programvare og spel vert meir vanleg at ein vil kunne merke nokon større ytelsesforskjell her. Eg brukar sjølv Vista Ultimate 64-bit, men har ikkje prøvd 32-bits-versjonen på PCen min, så ergo har eg ikkje noko samanlikningsgrunnlag der. Det eg trur er at du neppe vil merke nokon større forskjell i ytelse viss du oppgraderer til 64-bits Vista. Skulle du derimot ha kjøpt OS-et nytt og valet stod mellom 32-bits og 64-bits så ville eg personleg ha valt 64-bits viss eg var viss på at alle drivarane eg trong fanst i 64-bits versjonar. Eg veit ikkje om dette var til så stor hjelp, men men... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 64-bit programmer på 64-bit drivere på 64-bit os på en 64-bit prosessor har klart mange fordeler. Lenke til kommentar
Prectorex Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Muligens dette hjelper Spec: Sapphire pure innovation, Sapphire radeon X1950XTX, AMD atlon 64 2,4 GHz, Twin mos 2X 1024 mb 400 MHz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå