Gå til innhold

32 bit eller 64 bit opperativsystem?

Anbefalte innlegg

Jeg har en Amd athlon 64 Prosessor socket:939 (2,4 GHz) og bruker vindows vista ultimate (32 Bit) som opperativsystem.

Spm. mitt er: Vil det bli noe merkbar forskjell i ytelsen på pcen om jeg bytter til 64 bit opperativsystem, og da mener jeg ikke bare på spill, men også når det kjøres tunge programmer på pcen! :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja... Nokon seier at enkelte program går fortare på 64-bits operativsystem, andre seier at det meste går tregare. Så det er ikkje godt å vite kva og kven ein skal tru på... :)

Det er vel fyrst når 64-bits programvare og spel vert meir vanleg at ein vil kunne merke nokon større ytelsesforskjell her. Eg brukar sjølv Vista Ultimate 64-bit, men har ikkje prøvd 32-bits-versjonen på PCen min, så ergo har eg ikkje noko samanlikningsgrunnlag der.

Det eg trur er at du neppe vil merke nokon større forskjell i ytelse viss du oppgraderer til 64-bits Vista. Skulle du derimot ha kjøpt OS-et nytt og valet stod mellom 32-bits og 64-bits så ville eg personleg ha valt 64-bits viss eg var viss på at alle drivarane eg trong fanst i 64-bits versjonar.

Eg veit ikkje om dette var til så stor hjelp, men men... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...