hegvold Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg får ikke til og logge meg på msn HJEMME på min PC. Jeg har vert på LAN og da funka msn helt fint, men når jeg kommer hjem og og skal prøve og logge meg på msn så vill den ikke logge seg på. jeg hadde probleme før LAN også, men da jeg klarte å logge meg på msn på LAN så trudde jeg at probleme var løst men det var det ikke. jeg har flere datamaskiner som er koblet på samme routern og de funker msn helt greit på. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Skjer dette hele tiden? Kan jo være MSN er nede i ditt område for en kort periode, vet du. Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Det er ver eneste gang jeg logger meg på så stopper det, men på pappa sin pc så funke msn. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Samma skjedde her òg for en stundsiden. Var 2PCer på samma netverk som MSN virka på, men ikke min. Jeg reastarta router, så funka det på alle PCene. Sempron Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det er ver eneste gang jeg logger meg på så stopper det, men på pappa sin pc så funke msn. 8827052[/snapback] Regner med du bruker Windows. I så fall kan du prøve noe slikt i CMD: ipconfig /release ipconfig /renew ipconfig /flushdns Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hvis du bruker nyere verson av msn prøv Windows Messenger eller hva det nå heter eller en eldre verson av msn! Funker garrantert! Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 takker for mange svar Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 No har jeg såtte PCen min der pappa sin pc bruker å stå, og da funker msn. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Har du prøvd å restarte router? eller bruker du swich? Sempron. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 No har jeg såtte PCen min der pappa sin pc bruker å stå, og da funker msn. 8827586[/snapback] Jeg skjønner ikke. Såtte PCen pappa.-hvaffornoe? Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg har restartet routeren og jeg har prøvd og koblett meg direkte på modemen. Det jeg mener er at viss jeg har PCen oppkoblet på romme så har jeg internett men ikke msn, men når jeg setter meg en annen plass i huset (der min pappas PCe står) da funker internetten og MSN. Det er ganske snodig ta probleme. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 du kan jo se om det er blitt skrevet inn en proxxy- server, det er vel på instillinger, msn er nede hos meg atm, men det er av andre problemer Håper du finner ut av problemet Axl F Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 denne problemstillingen er allerede tatt opp i tråden Er MSN nede? Sjekk her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg