Jooakim Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 I går kopierte Messi enda ett av Maradonas mål. Les mer om dette her. Se klippet av situasjonen . Hva synes du om dette? Han scorer mål ved hjelp av juks, og bør han ikke være et forbilde når han er et så stort forbilde for mange millioner barn? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Dette er ikke bra! Håper at enten eller både Barcelona og Messi får en skikkelig straff pågrunn av dette. I det minste en klekkelig bot! Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Bare kvalmt dette. Håper at Real Madrid vinner den spanske serien. Utrolig usportslig. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Småkvalmt, men enormt bra utført Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 En sier jo ofte at det er "greit" å jukse når lærere/dommere ikke legger merke til det. Jeg synes det er bra gjort å gjøre noe slikt uten at de fire dommerne legger merke til det. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Bra utført er det jo, kan ikke si noe mot det. Men akseptabelt er det langt ifra! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Messi er genial. I fotball og kjærlighet gjelder alt, er det ikke det det heter? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Når jeg leser folk som sier at dette "kvalmt" og "usportslig", begynner jeg å lure litt. Hva med all driten spillerne kommer med til dommeren i løpet av en kamp, DET er kvalmt og usportslig, men det er det jo ingen som snakker om. Nå tenker sikkert noen av dere som så at munnbruk er en del av gamet, men det er vel hands også? Endret 10. juni 2007 av AndersC Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Når jeg leser folk som sier at dette "kvalmt" og "usportslig", begynner jeg å lure litt. Hva med all driten spillerne kommer med til dommeren i løpet av en kamp, DET er kvalmt og usportslig, men det er det jo ingen som snakker om. Nå tenker sikkert noen av dere som så at munnbruk er en del av gamet, men det er vel hands også? 8826881[/snapback] Ja, men hva spillere sier til dommeren kan vi ikke høre. Det Messi gjør her kan alle se. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg må si at jeg synes at det er dårlig og score med hånden, men det å si at det er kvalmende og stygt gjort stusser jeg litt på og mange på DB og VG sier at det neste Messi gjør nå er å bli narkovrak som Maradona en gang var. Det finnes bare en Pele, en Platini, en Messi og en Maradona. Selv om Messi har utført et raid likt det Maradona gjorde betyr ikke automatisk at det er en ny Maradona vi ser på. Enn annen ting er jo at det målet er utlikningsmålet til 1-1, dermed var det ikke en avgjørende scoring. Kampen kunne endt med et helt annet resultat. Selv om han handset ballen inn i mål er det jo "lovlig" siden dommerne ikke ser det? Hands, schmans, er ikke så ille. Når man begynner å filme mister jeg respekten for fotballspilleren, spesielt hvis han gjør det ofte. Messi på sin side har sin fremtid som jeg tror vil bli en spektakulær, og jeg gleder meg til neste "gudelignede" stunt han vil foreta seg neste gang! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Når jeg leser folk som sier at dette "kvalmt" og "usportslig", begynner jeg å lure litt. Hva med all driten spillerne kommer med til dommeren i løpet av en kamp, DET er kvalmt og usportslig, men det er det jo ingen som snakker om. Nå tenker sikkert noen av dere som så at munnbruk er en del av gamet, men det er vel hands også? 8826881[/snapback] Ja, men hva spillere sier til dommeren kan vi ikke høre. Det Messi gjør her kan alle se. 8826916[/snapback] Nei, men vi kan se det på ansiktsuttrykke til spilleren at det som kommer ut av kjeften ikke nødvendigvis er av det fine slaget. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hands, schmans, er ikke så ille. Når man begynner å filme mister jeg respekten for fotballspilleren, spesielt hvis han gjør det ofte. 8827106[/snapback] Jeg er delvis enig, men her stjeler han et mål, ikke bare et frispark. Jeg føler at det er en forskjell der. Jeg synes det er usportslig av Messi å gjøre dette her, men dessverre blir det nok ingen reaksjoner på det. Man kan ikke sammenligne dette med munnbruk. At en spiller blir irritert under en kamp, og slenger noen stygge ord er slikt som skjer. Man blir ivrig og engasjerert, og da sier man gjerne ting som man egentlig ikke mener. Hvis man sier noe drøyt til dommeren, så kommer kortet. Når Messi bokser en ball inn med hånden som det, får det ingen reaksjoner og han slipper unna med det. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hands, schmans, er ikke så ille. Når man begynner å filme mister jeg respekten for fotballspilleren, spesielt hvis han gjør det ofte. 8827106[/snapback] Man kan ikke sammenligne dette med munnbruk. At en spiller blir irritert under en kamp, og slenger noen stygge ord er slikt som skjer. Man blir ivrig og engasjerert, og da sier man gjerne ting som man egentlig ikke mener. Hvis man sier noe drøyt til dommeren, så kommer kortet. Når Messi bokser en ball inn med hånden som det, får det ingen reaksjoner og han slipper unna med det. 8827291[/snapback] Stygg munnbruk skulle rett og slett vært totalforbudt i fotball! At man blir engasjert er greit, men ta f.eks. bryting: Det er en mye mer intens sport enn fotball og utøverne blir engasjerte og forbanna, men sier de et ord til dommeren? Nei, da fyker de rett ut. Som sagt mener jeg at stygg munnbruk skal være forbudt, men det skal gå an å si ifra til dommeren. Tror også dommeren setter mer pris på en spiller som kommer å sier ifra på en voksen måte, enn en spiller som kommer å skriker alt mulig dritt op pi trynet på en. Kan ta enda et eks: ta Brann kampen som går i dette øyeblikk. Det klikka jo helt for Andresen, veit ikke hva han skreik, men det får vel bli mellom han og dommeren. Gult kort ble det, men Andresen fortsatte. Det er i de situasjonene jeg mener det skal være rødt kort. Lenke til kommentar
Robinho5599 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Bare kvalmt dette. Håper at Real Madrid vinner den spanske serien. Utrolig usportslig. 8826568[/snapback] jo dei skal vinne ingen som kan stope dem ok Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ganske tåpelig når han helt åpenbart gjør det med vilje. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hvis målet ikke hadde blit godkjent, og barca ikke hadde scora senere, ville jo kampen endt 1-0. Noe som ville ha betydd at Real Madrid har vunnet serien uansett. Vi kan ikke si noe om kampens gang hvis målet ikke hadde blitt godkjent. Men jeg antar at barca ville presset på for å få et mål, eller to. Hva HVIS de ikke hadde scoret? Jeg mener det er helt feil av Messi å bruke hånda for å score...barca laget er mer enn godt nok til å score uten juks! Huff! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Mesterlig utført eller ikke: Dette er juks. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Synd når så gode spillere begynne med det tullet der, for Messi sin del så får vi håpe at han slutter å leke maradona nå eller så kommer han til å ende opp som en småfeit kokain hue om noen få år før han blir tatt for doping i et vm om noen år... Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg driter i raidene til begge to. Jævla håndballspillere begge to. Hvorfor liker alle det feite narkovraket som jukser?? Maradonna er ingenting for meg. Og Messi går i hans fotspor. Søppel han og. Han er sikkert dopa han og. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Nei du dæven en som har samme mening om maradona som det jeg har, trodde ikke det fantes jeg. Folk ser bare rart på meg når jeg sier sånt Messi skal få lov til å bli litt mer voksen før jeg gjør opp meningen min om han, til nå så har det stort sett hvert bare plusser men sånt som det der trekker ned... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå