2ke Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Hei Jeg har en Audi a6 1.8t 1998mod. Og i den står det en orginal kassetspiller Det jeg tenkte på var en orginal cd-spiller med en "phatbox" koblet til. http://www.phatnoise.com/ Så det jeg er ute etter er altså -en cd spiller til Audi a6 1998.. Er litt usikker på om det er "symphony" eller "consert" jeg har. Har lagt til ett bilde hvis det er til noe hjelp. (du ser riktig nok ikke spilleren, men håpet at interiøret hjalp litt). -Erfaringer rundt en phatnoise (phatbox) -Forslag til evt. andre spiller som støtter Phatbox (cd veksler) Som ikke ødelegger utseende, med tanke på svart fargen i dash`en, rød farge i displayet etc. Takker for all hjelp... (har søkt en god del rundt på nettet) Endret 10. juni 2007 av 2ke Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det fungerer bra for her i alle fall. Har jukebox-systemet integrert i volvo sin innebygde cd-spiller. :-) Lenke til kommentar
2ke Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Det fungerer bra for her i alle fall. Har jukebox-systemet integrert i volvo sin innebygde cd-spiller. :-) 8826459[/snapback] Hvilken plass størrelse har du? Hvor kjøpte du den? Pris? Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 20gb nå. Dyrt for harddiskene. Kjøpte på Bilia Hamar. Lenke til kommentar
2ke Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Det var det jeg også hadde inntrykk av. Men det var flere som hadde rapportert at å kjøpe en 2.5 hdd på 80gb til f.eks bærbar pc og selv instalere den i sockelen har fungert utmerket. Man spare en god slant penger men mister jo garantien på den da. Men vil tro at 20gb er nok siden den er så lett og ta inn foran pc`en. Må nok undersøke litt med å ringe litt rundt omkring.. Takk for svarene Er det noen andre som vet noe som kan hjelpe meg, så ikke nøl med å skrive Lenke til kommentar
snoglad Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 jeg har en phatnoise til salgs som har stått i en 1998 a6 med consert 2 anlegg. fungerte helt topp. brukt i tre måneder, men solgte bilen i vår. ring for pris 913 69 410 tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå